Hotel Gräfliches Parkhotel

Hotel Gräfliches Parkhotel
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Gräfliches Parkhotel voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Gräfliches Parkhotel in het Nederlands

Lekker eten en prachtige tuin.

Katrien
22-8-2011

Prachtig hotel met een geweldige tuin. Wie wil rusten is hier vast en zeker aan het goede adres. Wij verbleven in half pension. Nergens vind je een ontbijtbuffet als in 'Graflicher Park'. Het avondeten in de 'Pferdestall' beviel ons niet zo goed. Half pension in 'caspar's' was voortreffelijk. Zeer vriendelijk personeel. Het hotel is niet echt aangepast aan kinderen.

schitterend hotel

e.kuiper
20-4-2011

voor wie een weekend zich wil laten verwennen is dit een aanrader.

een combinatie van oud en modern is prachtig toegepast. uiterst professioneel met een uitstekend ontbijt. prachte ruime kamer met een schitterende badkamer, zeker een aanrader met golfen op bad driburg en bad Lippspringe en daarna gebruik maken van de uitstekende spa.

Het diner in die Pferdestalle viel enigszins tegen qua niveau in vergelijk met de accomedatie.

Genieten in het Sauerland

Bart en Suzanne
3-9-2010

Heerlijk genoten van een golfarrangement, Helaas zat het weer niet mee, maar we hebben genoten van de ambiance van het hotel. Erg vriendelijk en correct personeel, soms we een beetje stijf. Eten is prima verzorgd, van een uitgebreid ontbijt (bijv. 6 soorten honing!) tot heerlijk genieten van een diner in de "Pferdestall". Golfbaan ook keurig verzorgd.

Echte aanrader!

Jolanda en Jan-Mathijs
15-8-2010

Wij hebben genoten van een 4-daags golfarrangement. En het is voor herhaling vatbaar. Geweldige locatie, meer dan goede service en vriendelijkheid, prachtig hotel, goede sauna's mooi zwembad, en een fantashtishe golfbaan. Zelf de Graaf en Gravin (een jong stel) zijn vriendelijk en belangstellend of je het naar je zin hebt. Veelal chique uitstraling en gasten, maar het is niet te zodat je er gewoon lekker je zelf kunt zijn. Het ontbijt is pefect in een goede ambiance en de restaurants zijn ook kwalitatief zeer goed. Wij hebben onszelf beloofd nog eens terug te gaan. Een echter aanrader, maar niet voor gezinnen met kinderen!

2008

Wellness pur

Inga Bruckschen
31-10-2008

Schöner geht es kaum noch... Einfach entspannend, sehr freundliches Personal, wundervolles Ambiente. Immer wieder!

Alles klopt!

Heleen
26-10-2008

Een sjiek en eigentijds hotel. Alles klopt:de kamers, de bediening, de sauna e.d., het eten enz!!

Preis-Leistungsverhältniss stimmt nicht! Service und Spa Kärfte sind nicht geschult, sehr unerfahren. Preise sind dafür sehr hoch. Anwendungen werden unprofessional durchgeführt; Behandlungszimmer sind nicht geheizt; man wird nicht beraten; es herschte der EIndruck "hilfe ein Gast, schnell weg!!"

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gräfliches Parkhotel in Bad Driburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gräfliches Parkhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gräfliches Parkhotel scoort een 9.14 uit 10 op basis van 7 reviews.