Hotel Eggenwirth

Kleine hotelsWeer vandaag5°3°

We hebben een aantal aanbieders voor Eggenwirth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Eggenwirth in het Nederlands

Prima en vriendelijk

frank
15-5-2013

Hotel ligt iets buiten het centrum. Een gewoon goed, schoon, tikkeltje degelijk hotel zonder fratsen waar het prima vertoeven is. Bedden en kamer niets op aan te merken. De service is uitstekend, de eigenaren zijn zeer vriendelijk en bieden van alles zelf aan, bijv. lunchpakket en breng- en haalservice. Warm eten is prima, ontbijt uitstekend. Prijzen voor HP onnederlands goedkoop.

Prima wandelhotel voor bijv. De LAW de Eggeweg dat wij hebben gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eggenwirth in Bad Driburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eggenwirth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.