• Type accommodatie

Bad Driburg

Reviews over Bad Driburg

Erg leuk

Marij, 8-8-2017
    Ik kan niet bedenken wat ik niet goed vond/vind maar misschien ben ik niet zo kritisch. Bad Driburg is geen grote stad met veel vertier maar een leuk plaatsje in een prachtige omgeving. Er zijn héél veel restaurants, van Kneipe en alles daartussen (wij eten graag streekgerechten) tot eentje met een Michelinster, er zit een Grieks restaurant en natuurlijk de onvermijdelijke pizzeria. Sla vooral Luna niet over, de ijssalon in het centrum met een groot terras. Verder zijn er de gewone winkels, kleding, schoenen, een boekhandel, slijter, supermarkt, drogist, alles wat je hier ook vindt. Het glasmuseum is een aanrader en het is ook leuk om eens een kijkje te nemen in Waldglashütte Erpentrup. Men verkoopt daar veel glaswerk maar sommige dingen zijn wel erg kitscherig. Natuurlijk zijn er de kuuroorden met sauna's en alles wat daarbij hoort en waar je je heerlijk kunt laten verwennen. Er staat niet voor niets het woordje "Bad" voor Driburg.

Kuuroord

Rinus, 8-10-2015
    Bad Driburg is een kuuroord, het stadje word omsloten door beboste heuvels, het stadje op zich is niet echt indrukwekkend, een bezoek waard is wel het Gräfliches Kurpark, een erg mooi uitgestrekt park dat deels formele tuinen heeft rond de kuurgebouwen en deels is ingericht als een landschapspark, een klein deel van het park is ook ingericht als grassentuin en ontworpen door de bekende Nederlandse tuinarchitect Piet Oudolf
Bad Driburg scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews