We hebben een aantal aanbieders voor Bad Driburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Bad Driburg

Erg leuk

Marij
    8-8-2017

Ik kan niet bedenken wat ik niet goed vond/vind maar misschien ben ik niet zo kritisch. Bad Driburg is geen grote stad met veel vertier maar een leuk plaatsje in een prachtige omgeving. Er zijn héél veel restaurants, van Kneipe en alles daartussen (wij eten graag streekgerechten) tot eentje met een Michelinster, er zit een Grieks restaurant en natuurlijk de onvermijdelijke pizzeria. Sla vooral Luna niet over, de ijssalon in het centrum met een groot terras. Verder zijn er de gewone winkels, kleding, schoenen, een boekhandel, slijter, supermarkt, drogist, alles wat je hier ook vindt. Het glasmuseum is een aanrader en het is ook leuk om eens een kijkje te nemen in Waldglashütte Erpentrup. Men verkoopt daar veel glaswerk maar sommige dingen zijn wel erg kitscherig. Natuurlijk zijn er de kuuroorden met sauna's en alles wat daarbij hoort en waar je je heerlijk kunt laten verwennen. Er staat niet voor niets het woordje "Bad" voor Driburg.

Gereisd Met partner in september 2015

Kuuroord

Rinus
    8-10-2015

Bad Driburg is een kuuroord, het stadje word omsloten door beboste heuvels, het stadje op zich is niet echt indrukwekkend, een bezoek waard is wel het Gräfliches Kurpark, een erg mooi uitgestrekt park dat deels formele tuinen heeft rond de kuurgebouwen en deels is ingericht als een landschapspark, een klein deel van het park is ook ingericht als grassentuin en ontworpen door de bekende Nederlandse tuinarchitect Piet Oudolf

Gereisd Met partner in augustus 2015

kleine grotendeels autovrije "stad"

de meurisse nico
    25-1-2013

leuk gezellig stadje. winkelstraten zijn autovrij. glas en kuren zijn de troeven van deze regio. glasblazerij en musea bezoeken. kuren en het kuurpark bezoeken horen tot de mogelijkheden. ideaal voor een dagbezoek

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Bad Driburgs' omgeving heeft veel te bieden!

Gurt
    23-10-2010

Bad Driburg zelf heeft een heerlijke Thermen en biedt enkele mooie wandelingen. Vanaf de Iburg heb je een prachtig uitzicht over het dal. De miniatuurspoorbaan moet je gewoon zien; niet alleen treinen, maar prachtige bebouwing met vele bewegende piepkleine dingen. Binnen een straal van pakweg 25 km is van alles te doen: een openluchtpark, streekmuseum, pretpark, stad en stadjes, Nixdorf computer museum, vogelpark met vlucht-demo's en natuurlijk heel veel natuur. In Bad Driburg zelf is het Graflichen Park aanvelenswaardig voor een wandeling en er zijn enkele aardige restaurants, van Grieks, via Chinees tot Italiaans.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010
Bad Driburg scoort een 7,2 uit 10, op basis van 7 reviews