Hotel zur Post

Kleine hotelsWeer vandaag13°11°

We hebben een aantal aanbieders voor zur Post voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel zur Post in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuk hotel in het centrum van Attendorn

Arjen Domburg
5-10-2010

Noodgedwongen hier overnacht ivm kapotte auto. Tot de conclussie gekomen dat Attendorn een leuk stadje is om te verblijven. Hotel zelf is echt Duits, degelijk en massief. Vriendelijk opgevangen en ruime, nette en schone kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel zur Post in Attendorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.