Hotel Mertens

Hotel Mertens
8,5

2 reviews over Hotel Mertens in het Nederlands

Zeer mooi klein hotel direct aan de grote stuwdam van de biggensee. Goed eten.Prachtige wandel en fiets omgeving.

zeer rustgevende locatie

lensink
10-5-2009

hotel mertens is een zeer goed klein hotel gelegen op een toplacatie wat betreft wandel en fietsroutes

direct aan de stuwdam van de biggesee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mertens in Attendorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mertens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mertens scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.