Hotel Flair Goldener Stern

Hotel Flair Goldener Stern

We hebben een aantal aanbieders voor Flair Goldener Stern voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Flair Goldener Stern in het Nederlands

Leuke plek

Leo
27-6-2011

Dit hotel voldeed aan alle verwachtingen.

Mooie grote kamers, vriendelijk personeel, geweldig ontbijt, en verzorgd avond eten.

Het enige nadeel was dat het hotel naast de kerk lag en de pastoor zondags van klokken luiden hield, s'morgens'om 6 uur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flair Goldener Stern in Ascheberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flair Goldener Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flair Goldener Stern scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.