Hotel Parkhotel Andreasberg

8.8Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Andreasberg (Sauerland)

8.8Fantastisch

189 reviews over Hotel Parkhotel Andreasberg

• 10Ray en Dees30-09-2020

Overtreffelijk !

Heerlijk hotel ! Schoon, heerlijke douche en zachte bedden. Het eten is overtreffelijk. Smaakvol, zacht, mals, veel, meer als genoeg keuze ! Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2020

• 10Kees en Monique04-01-2020

Heerlijk!

Toffe mensen, Gert & Nienke. Ze werken hard, niets is teveel. Tijd voor een praatje en vriendelijk en behulpzaam. Het eten was allemaal lekker. Wij zijn met oud & nieuw een paar dagen geweest. Als je dan iets zou moeten opmerken is dat het wel fijner was geweest als het diner op oudejaarsavond wat later zou starten. Nu was er (te)veel tijd "over". De fakkeltocht die we daarentegen in de tussenliggende tijd hebben gedaan was erg leuk! Kamers zijn eenvoudig maar netjes, maar ook wat gehorig. Heerlijke bedden en we hebben waanzinnig lekker geslapen. Al met al: een aanrader!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    8A. Wouterse27-10-2019

Prima hotel

Prima hotel in opbouw. Algemene ruimte (ontvangst, restaurant, bar) net nieuw en modern. Kamers en andere algemene ruimtes moet nog e.a aan gebeuren, wel goede bedden. Vriendelijke,gastvrije eigenaren.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2Van Kempen25-10-2019

Dit onderkomen nooit meer.

Als je de echte deutsche Gemütlichkeit wil ervaren niet hierheen gaan. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ontvangst is niks mis mee je krijgt een drankje van het huis. Daarna de kamers laten zien het eerste wat opvalt is dat de eenpersoons kamer die we kregen er twee bedden staan terwijl je een extra prijs betaald voor de eenpersoons kamer. De andere kamer hoorde ik gelijk de afzuiging van de badkamer en dat later aangegeven bij de receptie maar werd gezegd ja niks aan te doen dat doen ze op bijna elke kamer. Werd niet echt klantvriendelijk op gereageerd ik heb aangegeven dat ik zo niet kan slapen maar daar werd op gereageerd ja dat zal wel meevallen je kan de deur dicht doen. En inderdaad ik heb niet geslapen. Volgende ochtend gezegd en werd naar gekeken werd er gezegd er werd de hele tijd in de computer gekeken maar dat was het dan ook want we hebben er niks meer van gehoord. En dan het ontbijt een Duitser zou zich schamen ervoor.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Peter & Marian12-09-2019

Geweldig!

Wij zijn gisteren thuisgekomen van een heerlijk verblijf in Andreasberg. Nienke en Gert jullie zijn een TOP-team!! Prachtig om te zien met hoeveel passie jullie je hotel runnen. We hebben het heerlijk gehad. Prachtige natuur. Mooi modern "zeker voor Duitse begrippen" hotel, schone kamers, heerlijke bedden en goed sanitair met elke dag schone handdoeken. Het eten was heel goed verzorgd en lekker, hulde aan kok Gert!! We komen zeker nog een keertje terug als het hotel helemaal klaar is met welness en tuin. We wensen jullie veel succes met de verdere opbouw, maar dit gaat vast goedkomen. Nogmaals dank voor de goede zorgen. Groetjes Peter & Marian Fleurkens

Gereisd met partner in september 2019

• 9Sonja Langeveld03-09-2019

Grandioos, Toppertje!

Geweldig Hotel, Nienke en Gert zijn Toppers als gastheer en gastvrouw !! Gert is de kok, iedere dag weer een geweldige keuze en zeer netjes allemaal !!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Martin04-08-2019

Een heerlijk verblijf in Parkhotell Andreasberg 👍

Gisteren (03/08/2019) teruggekomen na 4 dagen verblijf in Parkhotel Andreasberg met mijn vrouw en onze zoon. We kijken terug op een heerlijk verblijf. Ontzettend gastvrije eigenaren; de kamers waren schoon, de bedden goed en het eten was heerlijk. Dit alles voor een zeer gunstige prijs. Wij komen zeker terug. Wij kunnen dit hotel, dat bovendien in een mooie omgeving ligt, daarom van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9René van Leuken28-07-2019

Prijs is eigenlijk te laag voor wat je krijgt

Heel erg gastvrij ontvangen door Nienke en Gert. Smorgens een goed ontbijt en savonds een echt heerlijk dinerbuffet. Volop keuze uit verschillende warme groenten en vlees en allemaal heel erg lekker. Ook het saladebuffet bied volop keus .

Gereisd met partner in juli 2019

• 9twan15-06-2019

zeker voor herhaling vatbaar

Een warm ontvangst. Een leuk modern hotel van deze tijd. Goede boxspring bedden en goed sanitair. Supervriendelijke gastvrouw en gastheer, prima eten. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Peter09-06-2019

Super!

Wat een fantastisch hotel. En dat zegt een man die eigenlijk niets met hotels heeft! De ontvangst was hartelijk door de leuke gastheer en gastvrouw. De kamer top, eenvoudig maar daarmee juist prima. De gezelligheid vind je namelijk beneden. Een prachtige bar, prima zithoekjes voor grote of kleine gezelschappen. Eigenaar Gert laat je niet uitdrogen! Ook niet geheel onbelangrijk. Alles is schoon, netjes en sfeervol verzorgd. Bezienswaardigheden en routes worden vol enthousiasme gedeeld. De prijs- kwaliteitsverhouding is meer dan uitstekend. Deze niet-hotelman heeft besloten zijn gezicht hier met enige regelmaat te gaan laten zien! Nienke en Gert, tot een volgende keer!

Gereisd met partner in juni 2019

Hotel Parkhotel Andreasberg info