Hotel Parkhotel Andreasberg

Hotel Parkhotel Andreasberg
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Andreasberg voor je op een rij gezet:

175 reviews over Hotel Parkhotel Andreasberg in het Nederlands

Gastvrije vriendelijke ontvangst.

Jan,
17-3-2019

Het hotel ligt in een mooie rustige omgeving. De bedden zijn prima, de kamer is vrij eenvoudig, de badkamer is ook eenvoudig maar voldoet wel aan de eisen die je aan een badkamer mag stellen. De benedenverdieping is gezellig ingericht en er is royaal ruimte om te zitten, te ontspannen of iets te drinken. De gastvrouw en gastheer zijn heel gastvrij en in staat je een heel welkom gevoel te geven. Ze gaan vol enthousiasme verder met het optimaliseren en uitbreiden van het hotel.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

is net een warm nest.

peter Gorsse,
11-2-2019

4 dagen Anderas hotel..in 1 woord ,,,fantastisch..We komen zeker nog dit jaar terug..Eten goed,bedden goed, wijn lekker, zelfs tawny port aanwezig. Wij snappen niet dat ze dit voor dit geld kunnen leveren. Gr.peter en hilde

Gereisd met partner in februari 2019

Een fantastisch verblijf in Andreasberg!

Ankiie Schaafsma,
3-1-2019

Voor het eerst oud en nieuw in Duitsland gevierd! Het arrangement voldeed helemaal aan onze verwachting. De accommodatie/sfeervolle inrichting en persoonlijke aandacht tekenen de gedrevenheid en inzet van Gert en Nynke. De fakkeltocht was een succes en leuk hoe de Nederlandse en Duitse tradities op oudjaarsavond dan samen komen. Het was voor ons een bijzondere oud en nieuw in Andreasberg! We komen vast nog een keer terug. Groetjes uit Friesland. Cees en Ankie

Gereisd met partner in december 2018

Prima

Lize,
4-12-2018

We hebben een heel fijn verblijf gehad in hotel Andreasberg. Het hotel is nog in ontwikkeling maar de ontbijt/eet ruimte is al helemaal klaar en was in ons geval al in kerststemming, smaakvol ingericht. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en de douche is heerlijk. We hadden half-pension en Gert heeft heerlijk voor ons gekookt. Nienke en Gert zijn goede en gezellige gastvrouw- heer en doen er alles aan om het je naar het zin te maken.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg goed

Fam. Wesemann,
5-11-2018

In september een midweek geboekt bij dit hotel. We hebben genoten; de gastheer en gastvrouw Gert en Nienke zijn in één woord geweldig. Ze doen alles om je verblijf zo fijn mogelijk te maken. Ontbijttijd wordt samen met de gasten overlegd. Wij waren er met drie andere stellen die allemaal liever een half uurtje later wilden ontbijten dit werd danook geregeld. De kamers zijn niet supergroot maar hebben goede bedden en de douche was erg fijn. Het hotel wordt nog verder gerenoveerd maar de lounge en eetzaal zien er al prachtig en modern uit. De omgeving is erg mooi zowel voor wandelaars als voor mensen die graag dagtochtjes met de auto maken. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Marcel,
9-9-2018

Heel mooi hotel, zeer vriendelijk, genoten van het eten en het wordt met veel passie klaar gemaakt. Tevens kamers zijn ruim voldoende en badkamer is mooi ingericht. Gert en Nienke bedankt voor deze 4 geweldige dagen en tot volgend jaar

Gereisd met partner in september 2018

Adrie te Velthui,
6-8-2018

Prima hotel voor motorrijders, wandelaars , montainbikers en mensen die lekker even mooie omgeving willen genieten. Het is een rustig dorpje, maar daar kwamen we ook voor. Van hier uit kun je mooie motortochten maken. Werden uitstekend ontvangen en vertroeteld door Nienke en Gert. Kamers niet super groot, maar van alles voorzien. Geen TV maar hadden we ook geen behoefte aan. 'S-avonds lekker aan de achterzijde van hotel genoten van ondergaande zon. We hebben er heerlijk gegeten ook. Vol-pension geboekt. In de avond kun je op paar honderd meter mooie avondwandeling in de bossen maken. Voor ons zeker nog een keer bezoeken dat is zeker. Geen

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig

Sauermausers,
14-5-2018

Uitstekende uitvals basis voor toertochten in het Sauerland.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Prima prijs/kwaliteit

Rob,
13-5-2018

Zeer gastvrij, leuk onthaal en uitgezwaaid. Goed ontbijt, mooie uitvalsbasis voor motortochten. Avondeten was catering om 19.00u. Dat kan beter. Je moet dus op tijd terug zijn. Alles is nog niet verbouwd maar verder prima voor de prijs.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig, ontspannen en gastvrij hotel

Dames Zuid ( 3 zussen)
13-9-2016

Wij,3 zussen (50+)verbleven hier van 15t/m 18/8.We werden gastvrij ontvangen.De kamer was goed de bedden prima en het eten eveneens.Ontbijt voldoende, ieder kamer kreeg z'n eigen tafel toegewezen voor het gehele verblijf -niks mis mee-.Een van ons was vegetarisch hier werd rekening mee gehouden.De thermostaat van de douche ging stuk,we kregen meteen de sleutel van een andere kamer om hier te douchen.Dat het hotel van 11 tot 15 uur gesloten is was geen probleem ,elk gast kon met z'n sleutel naar binnen.De meeste gasten zijn de hele dag weg en komen aan het eind van de middag weer terug naar het hotel.s,Avonds was het heel gezellig in de bruine bar/kroeg .Kortom we hadden het naar de zin en raden het een ieder aan die van een "gewoon gezellige" vakantie willen genieten in een mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Andreasberg in Andreasberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Andreasberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.