Hotel Parkhotel Andreasberg (vh. Der Holländer)

Hotel Parkhotel Andreasberg (vh. Der Holländer)
7,7

168 reviews over Hotel Parkhotel Andreasberg (vh. Der Holländer) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig

Sauermausers
14-5-2018

Uitstekende uitvals basis voor toertochten in het Sauerland.

Prima prijs/kwaliteit

Rob
13-5-2018

Zeer gastvrij, leuk onthaal en uitgezwaaid. Goed ontbijt, mooie uitvalsbasis voor motortochten. Avondeten was catering om 19.00u. Dat kan beter. Je moet dus op tijd terug zijn. Alles is nog niet verbouwd maar verder prima voor de prijs.

Gezellig, ontspannen en gastvrij hotel

Dames Zuid ( 3 zussen)
13-9-2016

Wij,3 zussen (50+)verbleven hier van 15t/m 18/8.We werden gastvrij ontvangen.De kamer was goed de bedden prima en het eten eveneens.Ontbijt voldoende, ieder kamer kreeg z'n eigen tafel toegewezen voor het gehele verblijf -niks mis mee-.Een van ons was vegetarisch hier werd rekening mee gehouden.De thermostaat van de douche ging stuk,we kregen meteen de sleutel van een andere kamer om hier te douchen.Dat het hotel van 11 tot 15 uur gesloten is was geen probleem ,elk gast kon met z'n sleutel naar binnen.De meeste gasten zijn de hele dag weg en komen aan het eind van de middag weer terug naar het hotel.s,Avonds was het heel gezellig in de bruine bar/kroeg .Kortom we hadden het naar de zin en raden het een ieder aan die van een "gewoon gezellige" vakantie willen genieten in een mooie omgeving.

Zeer tevreden over de gastvrijheid.

dhr. Berkers
28-7-2016

Met eigenaars viel alles goed te bespreken. Staan open voor aanwijzingen en willen zaken, indien nodig , aanpassen.

Geweldig super vakantie heerlijk relax

Sandra basten
27-7-2016

Een heel fijn gastvrij hotel super lieve mensen mooie omgeving voor ieder wat wils heerlijk om met de motor te rijden of gewoon een wandeling te maken en bij terugkomst een heerlijk drie gangen diner er ontbreekt je aan niets bedankt Henny en janny we hebben genoten

absoluut de laatste keer

Rene
9-7-2016

Als je op zoek ben naar een jeugdherberg ben je hier op het juiste adres.

Een ,,,,,,,niet,,,,,,,,,, flexibel hotel echtpaar.

Doen gewoon hun ding waarbij ze de gast ,,,,,niet ,,,,,, het gevoel geven op vakantie te zijn. In spraak over tijdstip van eten is er niet. 19.00 uur is 19.00 uur. Ben je er nog niet dan staat je eten gewoon op tafel. Na 1 uur moet je van tafel ((( het ontbijt moet gedekt worden )))) Het opgewarmde eten op een bordje is ver beneden peil. Jammer en nogmaals jammer. bij het weggaan word er niet gevraagd hoe het verblijf was. Deze mensen begrijpen niets van de horeca en gastvrijheid.

gewoon nooit meer.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nooit meer

Johan
2-7-2016

De kamers zijn redelijk, mensen snappen niet hoe ze een hotel moeten runnen, staan om klokslag 19.00 te roepen, we gaan aan tafel, dit is een hotel !! als je te laat binnenkomt zetten je eten gewoon op tafel, lekker koud eten.Het eten is gewoon blikvoer, wat opgewarmd is. Stukje vlees met kerry prutje, of je dat wel of niet lust, je krijgt het gewoon. Spreek je af dat je om 8 uur wilt ontbijten, doen ze pas om 8.30 de deur open, we gaan pas om 8.30 ontbijten, doen we altijd zo. zij bepalen alles. dat is niet echt gast vrij. Kom je met een groep, mailen ze de heletijd....met hoe velen komen jullie, we hebben veel aanvragen, kom je daar, ben je de enige in het hotel. heb je een prijs afgesproken, zie je op een andere site dat je daar ook voor de helft van het geld kunt zitten, zo druk hebben ze het dus. Dit zijn mensen waar je geen afspraken mee kunt maken

Super!

Fam: Hosseinnia
10-6-2016

We hadden een uitstekend verblijf bij Hotel der Hollander. Betrokkenheid en zorgzaamheid van Janny en Henny is niet te beschrijven. Bij slechte weersomstandigheden hebben de eigenaren ons persoonlijk in veiligheid gebracht. Benoemingswaardige service noem ik dat. Het hotel was gezellig en de omgeving was prachtig.

Heel fijne 4 dagen.

Armand
18-4-2016

Het is een leuk en gezellig hotel. Er komen nieuwe kozijnen beneden. De bar is erg gezellig. En het is goed vertoeven daar. De kamers zijn wat aan de kleine kant en er is geen tv. Dat was voor ons geen probleem. Het eten is erg lekker voor die prijs. Drankjes zijn niet duur. Het is een goede uitval basis om te wandelen. Ze gaven je een wandelkaart mee van Der bergbau-Wanderweg die goed te doen is. Totaal 10 Km die je in gedeeltes kan lopen. Winterberg is makkelijk te bereiken. Al met al hebben wij er 4 goede dagen doorgebracht.

Een herhaling waard !

Huggies
11-2-2016

Goed hotel voor een goedkope prijs. Het 3 gangen menu is erg goed, wordt zelfs gevraagd of je een allergie ergens voor hebt of iets niet lust. Ook het ontbijt is goed, gewoon het nodige wat je thuis ook zou eten, meer als genoeg. De hotelbar is erg gezellig om daar te vertoeven. Prijs kwaliteit is super ! De omgeving is prachtig, wij houden van wandelen, en wandelroutes zijn er genoeg vanuit het hotel. Je krijgt zelfs een wandelkaart mee van het hotel als je dit wil. Janny en Hennie zijn ontzettend gastvrij, we hebben genoten tijdens ons 4 daagse verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Andreasberg (vh. Der Holländer) in Andreasberg (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Andreasberg (vh. Der Holländer) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Andreasberg (vh. Der Holländer) scoort een 7.68 uit 10 op basis van 168 reviews.