We hebben een aantal aanbieders voor Andreasberg (Sauerland) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Andreasberg (Sauerland)

De omgeving heeft meer te bieden dan Andreasberg.

Donna,
    23-2-2015

Andreasberg zelf heeft niet veel te bieden, maar in de naaste omgeving is voldoende te beleven. Attractiepark Fort Fun (voor de kids) ligt op 5 minuten met de auto en Winterberg en Willingen zijn voor de ski liefhebbers voor een (lang) weekend prima te doen.

Gereisd met vrienden in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving

Michel en Annemarie ,
    19-2-2015

Andreasberg zelf is een klein, rustig dorp waar weinig te doen is. Maar Winterberg en Willingen liggen op ongeveer 25 km afstand, waar voldoende te zien en te doen is. In de winter kun je volop skiën. Je kan er zowel in de winter als in de zomer mooie en lange wandelingen maken.

Gereisd met partner in Sun Feb 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Andreasberg (Sauerland) scoort een 6,9 uit 10, op basis van 28 reviews