Hotel AKZENT Lindenhotel Altenberge

Weer vandaag1°-2°
Hotel AKZENT Lindenhotel Altenberge

6 tips over Hotel AKZENT Lindenhotel Altenberge

Carlaatje, 27-8-2015

Altenberge is een goed uitgangspunt om uitstapjes te maken naar omliggende plaatsjes als Tecklenburg (mooi oud met vakwerkhuizen, historisch centrum),Telgte en Warendorf, maar vooral Münster, met trein vanaf station bij hotel of met auto. Parkeren op grote parkeerplaats bij grote slot met botanische tuinen (tuinen gratis en zeker aan te bevelen) aan de Schlossplatz, parkeerkosten € 5,-- voor 5 uur (aug. 2015).

MJW, 26-10-2014
Münster en Osnabrück zijn met de auto snel te bereiken en daar kan je heerlijk shoppen.
jose, 3-10-2012
Munster en Aldenberge. Als je met de auto gaat is de omgeving ook de moeite waard. In Munster is een aanrader om de citybus te nemen

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Lindenhotel Altenberge voor je op een rij gezet:

Berry, 3-10-2012

Münster is zeker de moeite waard om te bezoeken.

Restaurant Sculptura is erg goed.

j.mensinga, 10-8-2012
Het hotel is verder prima. Maar kijk ook eens binnen bij Gasthof Stuer. Lekker eten en een uitermate vriendelijke en behulpzame bediening.
Mieke Nijhuis, 18-6-2012
Fietstocht naar Münster. Ook in de omgeving zijn mooie fietstochten te maken, wel af en toe heuvelachtig. Lekker gegeten bij Restaurant Sculpture aan Marktplatz. Iedere zaterdagavond schnitzelbuffet incl garnituur voor 9,50. Reserveren aanbevolen.