Hostel A&O Aachen Hauptbahnhof

Hostel
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor A&O Aachen Hauptbahnhof voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hostel A&O Aachen Hauptbahnhof in het Nederlands

Prachtige grote en ruime kamer!!!

Ingrid,
28-7-2018

Een prachtig grote en ruime kamer. Dat was echt geweldig en zie je zelden. Dichtbij het centrum. Alleen de matrassen waren kei hard en tegen het treinstation aan dus veel herrie en lawaai ook van het verkeer.

Aangenaam hotel

Nadine Strenk,
5-2-2018

Prijs-kwaliteitverhouding is OK. Wat jammer was, was dat het tweepersoonsbed uit twee aparte bedden bestond. Dit was op de site niet zo aangegeven. Een tweede minpuntje was dat onze handdoeken na de eerste dag werden meegenomen, terwijl deze volgens afspraak niet zouden worden meegenomen als we ze op zouden hangen (milieuvriendelijk beleid). In ruil kregen we maar 1 klein handdoekje terug i.p.v. 2 grote handdoeken. Verder was alles prima

Nooit meer

Cornelis de Swart,
20-7-2017

geen airco, moesten venster in de nacht openen. Daardoor verschrikkelijk veel lawaai door Spoor, verkeer en jeugd.

Perfecte accommodatie

Erik Moeyersons,
7-7-2017

Als 50+ers met een bang hartje vertrokken. Bij veiling 2 nachten in A&O gewonnen. Nadien pas gekeken naar het hotel. Oeps, ziet eruit als een veredelde jeugdherberg. Wat moeten wij op onze leeftijd daar gaan doen ?!?!?

Maar : Het onthaal was in het Nederlands, supervriendelijk en alles werd keurig uitgelegd. Inchecken was eenvoudig en perfect correct ; m'n parkeerkaart lag mi reeds klaar. De kamer was simpel met een moderne toets. 10 Stopcontacten geteld. Goed bed. Verzorgde badkamer met douche (Blijkbaar geen kamers met ligbad beschikbaar :-/ ) Het ontbijt was 10 keer beter en uitgebreider dan wat ik thuis 's morgens eet....

Plaats genoeg om even te chillen. Drank en snacks in de lobby zijn aanvaardbaar geprijsd.

Waar op letten : Het hotel ligt bij het treinstation. Door de ligging van onze kamer heb ik er geen last van gehad maar aan de andere kant van de gang, of op een lager verdiep, sluit ik dat niet uit. Wie tijdens zijn slaap dus last heeft van achtergrondgeluid raad ik dan ook aan oordopjes te overwegen.

Het uitchecken was op 2 seconden gebeurd. Kaartjes deponeren en klaar. Makkelijk zat !

Samengevat : de prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Dit is geen 5-sterren hotel, maar voor wie Aken wil verkennen en prima uitvalsbasis.

Fantastisch!

Jürgen Branckaert,
4-4-2017

Perfecte en klantvriendelijke service, nette kamers, goede ligging en stevig ontbijt.

Waardeloos

Kim Everts
15-3-2014

Harde bedden, gehorige kamers. Wij zouden twee dagen blijven en zijn naar een nacht geen oog dicht gedaan te hebben door de trein doe voorbij komt etc. uitgecheckt. De liften waren stuk of nog niet klaar. En dot terwijl wij op vier hoog sliepen. Tevens was er geen aansluiting op de tv. Slecht hotel/hostel. Zeker geen aanrader.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel A&O Aachen Hauptbahnhof in Aken (Aachen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel A&O Aachen Hauptbahnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.