Hostel A&O Aachen Hauptbahnhof

HostelWeer vandaag16°9°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor A&O Aachen Hauptbahnhof voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hostel A&O Aachen Hauptbahnhof in het Nederlands

Prachtige grote en ruime kamer!!!

Ingrid
28-7-2018

Een prachtig grote en ruime kamer. Dat was echt geweldig en zie je zelden. Dichtbij het centrum. Alleen de matrassen waren kei hard en tegen het treinstation aan dus veel herrie en lawaai ook van het verkeer.

stad vakantie

Helmut Tweraser
17-7-2018

Vertaalde review

Het hotel was zeer centraal met de komst van de trein.

Vertaalde review

Het hotel ligt direct aan het centraal station. Het stadscentrum ligt op loopafstand. Parkeren direct bij het huis.

Rustige, zeer schone kamers. Klein maar functioneel. Schone adequate badkamer.

Met betrekking tot de prijs, is dit een zeer aan te bevelen hotel voor ons. Tot nu toe hadden we altijd het geluk om een ​​hoge kamer te krijgen en niet rechtstreeks naar de baan.

Als u niet wilt ontbijten in het hotel, is er volop gelegenheid in de omliggende bakkerijen of in het treinstation.

We zullen zeker terugkomen.

Alleen voorwaardelijk aanbevolen

Aurisch
25-5-2018

Vertaalde review

Tweepersoonskamer klein, geen kast. In de eerste kamer was de toiletdeur van de scharnieren opgetild, toilet en wasbak had sporen van braaksel, in de badkamer en in het bed waren lang donker haar. Problemen met inchecken, omdat het moeilijk is om 2 voucher à 2 dagen te boeken, zodat u 4 dagen achter elkaar in het hotel kunt blijven zonder dat de kamerdeur en de parkeerplaats na twee dagen zijn vergrendeld en opnieuw door de balie moeten worden vrijgegeven. Vanwege de nabijheid van het treinstation bent u altijd goed op de hoogte van elke inkomende en uitgaande trein - als u de ramen openhoudt om de zuurstoftoevoer te behouden. Locatie is geweldig als centraal, personeel vriendelijk. Snacks etc in de lobby voor weinig geld beschikbaar. Ontbijt duidelijk met Aufbackbrötchen, die eventueel ook gebakken kunnen worden zodat ze een zekere kans hebben, maar eerder botte messen iets om tegen massa of schneidbar te verzetten.

Voor een schone overnachting kan hygiëne beter zijn, kauwgom aan de muur / meubels hoeft niet zo te zijn!

Aangenaam hotel

Nadine Strenk
5-2-2018

Prijs-kwaliteitverhouding is OK. Wat jammer was, was dat het tweepersoonsbed uit twee aparte bedden bestond. Dit was op de site niet zo aangegeven. Een tweede minpuntje was dat onze handdoeken na de eerste dag werden meegenomen, terwijl deze volgens afspraak niet zouden worden meegenomen als we ze op zouden hangen (milieuvriendelijk beleid). In ruil kregen we maar 1 klein handdoekje terug i.p.v. 2 grote handdoeken. Verder was alles prima

Nooit meer

Cornelis de Swart
20-7-2017

geen airco, moesten venster in de nacht openen. Daardoor verschrikkelijk veel lawaai door Spoor, verkeer en jeugd.

Perfecte accommodatie

Erik Moeyersons
7-7-2017

Als 50+ers met een bang hartje vertrokken. Bij veiling 2 nachten in A&O gewonnen. Nadien pas gekeken naar het hotel. Oeps, ziet eruit als een veredelde jeugdherberg. Wat moeten wij op onze leeftijd daar gaan doen ?!?!?

Maar : Het onthaal was in het Nederlands, supervriendelijk en alles werd keurig uitgelegd. Inchecken was eenvoudig en perfect correct ; m'n parkeerkaart lag mi reeds klaar. De kamer was simpel met een moderne toets. 10 Stopcontacten geteld. Goed bed. Verzorgde badkamer met douche (Blijkbaar geen kamers met ligbad beschikbaar :-/ ) Het ontbijt was 10 keer beter en uitgebreider dan wat ik thuis 's morgens eet....

Plaats genoeg om even te chillen. Drank en snacks in de lobby zijn aanvaardbaar geprijsd.

Waar op letten : Het hotel ligt bij het treinstation. Door de ligging van onze kamer heb ik er geen last van gehad maar aan de andere kant van de gang, of op een lager verdiep, sluit ik dat niet uit. Wie tijdens zijn slaap dus last heeft van achtergrondgeluid raad ik dan ook aan oordopjes te overwegen.

Het uitchecken was op 2 seconden gebeurd. Kaartjes deponeren en klaar. Makkelijk zat !

Samengevat : de prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Dit is geen 5-sterren hotel, maar voor wie Aken wil verkennen en prima uitvalsbasis.

Fantastisch!

Jürgen Branckaert
4-4-2017

Perfecte en klantvriendelijke service, nette kamers, goede ligging en stevig ontbijt.

Waardeloos

Kim Everts
15-3-2014

Harde bedden, gehorige kamers. Wij zouden twee dagen blijven en zijn naar een nacht geen oog dicht gedaan te hebben door de trein doe voorbij komt etc. uitgecheckt. De liften waren stuk of nog niet klaar. En dot terwijl wij op vier hoog sliepen. Tevens was er geen aansluiting op de tv. Slecht hotel/hostel. Zeker geen aanrader.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel A&O Aachen Hauptbahnhof in Aken (Aachen), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel A&O Aachen Hauptbahnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.