Hotel Landhotel Elkeman

7.5Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Ahaus

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Elkeman voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Verblijf op basis van halfpension bij Landhotel Elkemann en geniet zowel ‘s ochtends als ‘s avonds van een buffetmenu. Hier verblijf je op een nette, rustige kamer. Er zit wel een jeugdhonk naast het hotel dat soms voor lawaai kan zorgen. De omgeving van Landhotel Elkemann in Ahaus leent zich uitstekend voor fietsen en wandelen.

52 reviews over Hotel Landhotel Elkeman

• 8Cornelis23-04-2019

Voor herhaling vatbaar !

Een leuk hotel, met goede kamers, heel prettig en onderhoudend personeel. Goede verzorging en goede keuken.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Maria Oosterhof23-04-2019

Genoten van alles

Een fijn hotel, heel vriendelijk personeel en eigenaars. Een Goed buffet, keus genoeg. Veel fiets mogelijkheden. Waar wij van hebben genoten.

Gereisd met partner in april 2019

• 6Truus20-03-2019

twijfelachtig

Het personeel was erg vriendelijk.De prijs was heel gunstig maar daar stond tegenover dat alles wat je extra vroeg moest betalen.Wij moesten b.v .voor twee extra kussens 10euro bijbetalen. Sorry wij gaan veel naar hotels maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt.Dat de prijs zo gunstig is bepalen hun toch zelf.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Fam Nijenhuis17-03-2019

fantastisch

goed hotel om even een aantal dagen weg te zijn, in het dorp zelf niets te beleven, je kunt wel mooie dagtochten maken naar b.v. Munster, Gronau, Enschede, Winterswijk dus veel mogelijkheden. kamers in het nieuwe gedeelte waren uitstekend voor deze prijs, alles is aanwezig, zelf shampoo en douchegel meenemen. ontbijt gewoon netjes maar meer dan voldoende, diner in buffetvorm gewoon zeer goed, oftewel we hebben hier genoten.

Gereisd met partner in maart 2019

• 5Genieter24-02-2019

Niet heel schoon

Samen met mijnn partner een weekend er tussenuit uit geweest. Hotel ligt in een mooie fiets en wandel omgeving. Bij het hotel is er buiten mogelijkheid om de elektrische fietsen op te laden. Plus punten Ruime kamer in apart gebouw. Eten was lekker en ruim voldoende Aardig personeel, Mooie omgeving.

Min punten Erg gehorig, je hoort de buren niezen, hoesten enz... Veel schimmel, kalk en stof in de badkamer Geen douchespullen ( shampoo, douchezeep enz)

• 5Dennis24-02-2019

Leuk, maar voor 1 keer

Ontvangst was prima, aardige gastheer die ons de uitleg gaf. We hadden een halfpension arrangement geboekt. Ontbijt was goed, voldoende voor iedereen, avondeten was in buffetvorm ook hier voldoende keus 3 x vlees, 2x aardappelen en salade. 2 de avond ook warme groente extra. Kamer was ruim genoeg voor 2 personen, alleen de badkamer erg klein. Op zich niet erg maar was wel erg vies. Veel schimmel op de douchedeurtjes, scheuren in glas douchederen, schimmel in de voegen, douchekop totaal verkalkt, en dikke vieze bruine streep in het toilet. Veel kalk in de bekers bij de wastafel. Ook minpuntje dat er geen douchegel of shampoo is. Dit omdat de gasten de dispenser vaak kapot maken....

Omgeving is mooi, veel fiets gelegenheid, wandel gelegenheid, mooie steden in de omgeving.

• 10g van engelen20-02-2019

Wij hebben hier vier prima dagen gehad. Het eten was lekker en ook voor mijn vegetarische vrouw werd er elke dag iets speciaals bereid. Het personeel was heel vriendelijk en de kamer uitstekend.

• 2018
    9Cor Beentjes29-11-2018

Heerlijk rustgevens en voor herhaling vatbaar.

Wij hebben daar een heerlijke tijd gehad, het is misschien het meest modernste hotel maar wel een waar je je thuis voelt. De eigenaren geven je een goed gevoel. Eens niet een hotel waar je wordt overladen met zoveel keuze mogelijkheden qua eten. Het is goed en voedzaam drie gangen diner, het ontbijt is gewoon goed, je komt er zeker niets te kort. Wij zelf hadden een schade akkefietje en de eigenaar heeft bemiddeld om het tot een goed einde te brengen. Persoonlijk ga ik er zo weer terug, vriendelijke mensen en een goed hotel, ik vind het een aanrader.

• 7Lia29-11-2018

Leuk hotel

Leuk hotel om uitstapjes te maken.

• 8astrid19-11-2018

leuk net hotel

schoon en net hotel, eten buffet vorm 1 avond sla boontjes rode kool gehaktbal, lapjes in saus en schnitzel met patat mayo ketjup en toetje room yoghurt met kersen Was allemaal erg smakelijk. leuke fiets wandel omgeving, wij hebben gewandeld bij de oude watermolen richting haaksbergen daar verschillende wandelroutes te lopen in het veengebied ongeveer 11 km van hotel

0 tips over Hotel Landhotel Elkeman

4 vragen over Hotel Landhotel Elkeman

• j.n.m schouten, 21-06-2019

Fietsen huren

Kunnen we elektrische fietsen huren bij het hotel?

• Ineke Theeuwes , 27-01-2019

Boeking

Wij hebben geboekt van 11 februari tot 13 februari via vakantievoordeel .op naam van dhr Zwets . Nu hebben wij geen bevestiging gehad van de boeking . Zou ik die alsnog kunnen krijgen op amailadres. [email protected]
      René Zwets is mijn vriend ! Graag hoor ik van U ,hartelijke dank . Ineke

• M.hol, 05-06-2018

Zijn er electriche fietsen?

Zijn er electriche fietsen?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer