Hotel Landhotel Elkeman

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Ahaus

7.5Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

Verblijf op basis van halfpension bij Landhotel Elkemann en geniet zowel ‘s ochtends als ‘s avonds van een buffetmenu. Hier verblijf je op een nette, rustige kamer. Er zit wel een jeugdhonk naast het hotel dat soms voor lawaai kan zorgen. De omgeving van Landhotel Elkemann in Ahaus leent zich uitstekend voor fietsen en wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Elkeman voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Landhotel Elkeman

• 9Fam Fortuin14-09-2019

Heerlijke rustige vakantie, in een mooie omgeving.

Een paar heerlijke dagen gehad en genoten van de omgeving. Eten was echt Duits! Super. Probeer maar iets minder dan €200 ter verblijven in Nederland of waar dan ook. Dat lukt jullie nooit Fam Bakker. Lijkt mij beter dat u in huis blijft.

• 9Arie31-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuk hotel waar je voor een schappelijke prijs een goed ontbijt en een lekker diner krijgt. Beide in buffetvorm. Heerlijk geslapen.

• 2Familie bakker15-07-2019

Verschrikkelijk

Wat een tegenvaller, bij aankomst waren wilden we graag naar de kamer, helaas kregen we eerst nog het gehele levensverhaal van de eigenaresse compleet met baarmoederontstekingen en miskramen, en samen gesteld gezin gedoe, lekker voor een puber.. uit netheid blijf je dan maar vriendelijk knikken maar een fijne binnenkomer is anders.. er was een drankje beloofd dat kregen we niet... Verder de gehele nacht wakker gelegen, het hotel grenst aan een feestzaal gelegenheid waarvan ze zeggen dat het niet bij hen hoort.. maar waar het wel bij hoort is niet helder. Zo kun je niet reclameren maar heb je wel de gehele nacht snoeihard de duitse snollebollekes en jan smit... Het eten is saai, prima maar je moet houden van groenten in saus.. Na 21 uur i s er geen bar meer, dus is even gezellig zitten er niet bij, in de omgeving loop je ook niet even naar wat gezelligs toe. Onze zoon had zijn tas laten liggen deze zou worden nagezonden.. niet dus...

Met oudere kinderen

• 10Ellen06-07-2019

Heerlijke dagen gehad.

Prima hotel, vriendelijke ontvangst, lekker eten, goed ontbijt, mooie kamers met goede bedden en elke dag nette schoonmaak. Ideaal voor fietsers of wandelaars of zomaar de omgeving verkennen.

• 1Sicco Reitsma Nagtegaal28-06-2019

Slecht

Slechte service. Ik ben afgelopen week aan mijn nek geopereerd en vroeg om een extra kussen omdat de kussens van een enorm slappe kwaliteit zijn. Maar voor een extra kussen vragen ze hier 5€. Belachelijk. Echt Duitse shit.

Met vrienden

• 6Nellie08-06-2019

Teleurstellend...

Het hotel is in handen van een Nederlands echtpaar. De hotelingang deed ons achteruit deinzen. De entree is vreselijk, een lange donkere gang waar een misselijk makende muffe lucht hangt met aan het eind de eveneens weinig aantrekkelijke receptie. De slaapkamers, in een tegenover liggend gebouw, zijn echter fris, schoon en smaakvol ingericht. Helaas liggen de kamers aan een naastgelegen kinderdagopvang, waar het geschreeuw en gekrijs 's morgens al vroeg begint, of aan de doorgaande weg. Het ontbijt is karig en het avondbuffet is of te zout of te smakeloos. Veel gerechten zijn bedekt met een ondefinieerbare saus. In het dorp zelf is niets te beleven. Voor ons nooit meer.....

• 9John Verver14-05-2019

heerlijke vriendelijke Duitsland

keurig hotel goed bed en nette kamer eten was goed en voldoende keuze 1 minpunt saggerijnige gastvrouw bij het ontbijt die een hekel aan haar werk heeft maar het ontbijt is keurig en goed omgeving in niet geschikt voor wandelingen maar des te meer voor fietsen onze hond was zeer welkom en heeft het ook goed gehad zeer vriendelijke Nederlanders als eigenaar

• 9Hetty en Rien11-05-2019

Goed verblijf met mooie uitgaanspunten in omgeving

We waren verrast over de ruime kamers. Het verblijf was goed,het ontbijt voldoende,van alles wat Het avondbuffet compleet genoeg keuze!! Na verblijf gelijk weer geboekt voor volgende trip!!

• 8fcm.vlaar28-04-2019

Aangenaam verblijf

Vijf kamers afgehuurd voor een weekend met de hele familie (10 volwassen en 5 kinderen van 0 t/m 9). Pal naast het hotel bevind zich een uitgaansgelegenheid die behoorlijke geluidshinder kan veroorzaken. Toch prima vermaakt, mede door de nederlandse eigenaar en het gastvrije personeel.

Met vrienden

• 8Cornelis23-04-2019

Voor herhaling vatbaar !

Een leuk hotel, met goede kamers, heel prettig en onderhoudend personeel. Goede verzorging en goede keuken.

0 tips over Hotel Landhotel Elkeman

4 vragen over Hotel Landhotel Elkeman

• j.n.m schouten, 21-06-2019

Fietsen huren

Kunnen we elektrische fietsen huren bij het hotel?

• Ineke Theeuwes , 27-01-2019

Boeking

Wij hebben geboekt van 11 februari tot 13 februari via vakantievoordeel .op naam van dhr Zwets . Nu hebben wij geen bevestiging gehad van de boeking . Zou ik die alsnog kunnen krijgen op amailadres. [email protected]
      René Zwets is mijn vriend ! Graag hoor ik van U ,hartelijke dank . Ineke

• M.hol, 05-06-2018

Zijn er electriche fietsen?

Zijn er electriche fietsen?

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer