We hebben een aantal aanbieders voor Ahaus voor je op een rij gezet:

Reviews over Ahaus

aantrekkelijk

kees en vera
    29-7-2017

Makkelijk te bereiken via goede wegen en fietspaden. Veel winkels voor een ieder wat. Goede parkeermogelijkheden. Slot Ahaus is een aanrader, maar met beperkte openingstijden. Veel toeristen vanuit de omgeving. Heeft een aantrekkelijk zomerprogramma.

Leuk Plaatsje

Remy
    5-11-2012

Ahaus is een leuk plaatsje, maar wat het eigenlijk bijzonder maakt is het kasteel. Hierbij bevinden zich ook twee kleine musea met twee eigen thema's. Verder is er een winkelstraat met diverse winkels en een moderne kerk.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Ahaus heeft een klein centrum en een schloss .

fr_woning
    28-8-2012
    • 397 - Na een rondje door het centrum , kwamen we bij het slot Ahaus . Vlak bij de ingang , is een klein museum van gebruiksvoorwerpen . We hadden het geluk dat we nog even in het museum mochten kijken , want om twaalf uur sluit het geheel voor de middag pauze , dat was ook met het slot Ahaus het geval . Wel konden we later in het centrum , nog wat eten in een restaurantje . De toren in het centrum is geheel in oude stijl gerenoveerd , alleen de kerk is van deze tijd , wij vonden het een tijpische combinatie .
    Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Mooi en leuk

R. Snackers
    12-1-2012

Plaatsje Ahaus is gezellig, leuke winkelsatdje met vriendelijke mensen en leuek winkels. Is een omgeving waar je gaat wandelen en fietsen of golfen. Leuk voor kinderen is het Aqua bad en in het Hampshire Hotel Ahaus is een indoor golfbaan, ook leuk voor kinderen te oefenen.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

ahaus

teun
    6-1-2011

ik heb er een reizgids van gemaakt

ahaus licht in noordein-westfalen in het district borken en licht in de regio munster ahaus licht ook vlakbij de Nederlandse grens op de hoogte van Enschede voor mensen die daar op een vakantiepark willen hebben die moet naar bad Bentheim als hun op een mooi adres willen zijn als je met de hele familie bent. . Het stadje licht net in de deelstaat noordein-westfalen. Het is ook niet een druk stadje want het stadje telt maar ongeveer 38.800 inwoners. Het stadje licht van Deest op een afstand van 144 km..

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ahaus scoort een 7,7 uit 10, op basis van 18 reviews