Hotel Wolfsbach

8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Wolfsbach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Wolfsbach in het Nederlands

Super! Zeer gastvrij, vriendelijke mensen.

Katie Hoek
30-12-2016

De kamer was prima en het eten (half pension) heerlijk. Aardige mensen, erg gastvrij. Je voelt je er meteen thuis.

Voor doorreis (motor) erg goed. Goede bedden, kamer is goed, sanitair prima. Eten was dik in orde. In Zorge zelf is natuurlijk weinig te doen. Prima uitval basis om toertochten te maken. De uitbaters zijn zeer gastvrij. Complimenten.

nooit meer

J & W
26-7-2011

nooit meer, ongezellig hotel met matig ontbijt en zeer slecht diner

Kamers zijn mooi schoon en de bedden goed.

Goed doorreishotel

We hebben een aantal aanbieders voor Wolfsbach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wolfsbach in Zorge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wolfsbach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wolfsbach scoort een 8.09 uit 10 op basis van 3 reviews.