Appartement
Weer vandaag1°-7°
Appartement Ferienhaus am Kunzenbach & Pension Birgit

2 reviews over Appartement Ferienhaus am Kunzenbach & Pension Birgit in het Nederlands

Prima plek voor een weekje

Onno
4-1-2015

Net terug van een weekje sneeuw en hebben in dit appartement overnacht met vrienden ernaast. Het interieur is ouderwets/Duits, maar prima verder. Beperkte keuken, maar we hebben de helft van de dagen toch buiten de deur gegeten. Broodjes service dus elke ochtend ontbijt vers bij de deur. Je kunt ook eten in de centrale ruimte.

In de kelder een pooltafel, voetbaltafel en veel spelletjes voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

voor rustzoekers!

Tatiana
24-9-2010

Gelegen in een rustige hoek van het rustige dorpje Zorge.

Goed uitgangspunt voor wandelingen en uitstapjes in de Harz.

Appartementen niet overdreven luxe, maar wel goed ingericht.

Gereisd alleenreizend in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienhaus am Kunzenbach & Pension Birgit in Zorge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienhaus am Kunzenbach & Pension Birgit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.