Camping Sonnenkamp

8 reviews over Camping Sonnenkamp in het Nederlands

Echt een rustige camping dus geen animatie aan de overkant van de weg een heerlijk natuurbad.Een camping voor op doorreis of een paar dagen te staan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

prima doorgangscamping

Valentina
15-8-2012

2 trekkersvelden, redelijk groot. Veel vaste plaatsen. Het dorp is klein ( 10 minuten fietsen) maar heeft wel wat winkeltjes en restaurants. Wifi aanwezig ( als het werkt) Sanitair groot en schoon, radio is aan in het gebouw. Verse broodjesservice, vóór 18u doorgeven. 2 minuten lopen een fitnessruimte, bowlingbaan en grillroom. Rustige camping, geen last van de weg die er langs loopt.Uurtje rijden van Bremen, Hamburg, Stade. Grote Famila in Rotenburg, 24 km verder. Geen euro 95 zonder E10 (vooraf controleren op de anwb site dus) Pizzeria op de camping, geheel rookvrij. In veel restaurants mag nog gerookt worden, vaak wel afgeschermd. Nederlandse krant moeilijk verkrijgbaar. Prima camping voor een paar nachten. Personeel is over het algemeen wel aardig. Ligt er aan wie je treft.

Gereisd met partner in augustus 2012

Nette doorgangscamping

Henk
20-7-2012

Grote camping met hoofdzakelijk vaste staanplaatsen met een veld voor caravans en campers.

Ideaal voor tussenstop naar Scandinavie.

Gereisd met partner in juni 2012

Goede overnachtingscamping

trolletje
26-11-2011

Goede camping met prima italiaans restaurant naast de camping. Wij hebben hier 1 nacht gestaan op de terugweg vanaf Noorwegen en waren erg blij met de heerlijke afhaalpizza. Vriendelijke ontvangst en heerlijke douchen zonder muntjes wat heerlijk is na Noorwegen. Ligt lekker dicht bij de autobahn dus echt ideaal als overnachtingscamping. In Zeven voldoende supermarkten.

Gereisd met partner in juni 2011

Zo teleurgesteld

Ilse
26-9-2009

We hadden geboekt van donderdag tot zondag. We mijn moeder, dochter en ik. We hebben tot '78 in Zeven gewoond en ik wilde mijn moeder laten zien hoe het er nu uitziet. Voor het gemak een caravan gehuurd. Goedkoper als een hotel en met een kind van 8 altijd beter. Als je dan even niks aan het doen bent kun je beter op een camping zijn dan in een hotelbar hangen. Was de huurcaravan maar gedateerd zoals hieronder beschreven. De onze was gedateerd. Had geen water wat wel op de site vermeld werd. De rits uit de voortent was eruit die werd terplekke genaaid. Okay mee te leven. We hadden zoiets okay we slapen er alleen voor derest zijn we op pad. Toen werd het avond en gingen we slapen. Wat een hel was dat. Bij het liggen gaan zagen we pas dat de wanden met tape aan de ramen waren geplakt want die waren losgelaten door het vocht. Het rook ook muffig en vochtig. De wanden waren vies en kleefden. Na een verschrikkelijke nacht maar een hotel opgezocht. Sanitair was mooi dat wel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

ietwat gedateerde degelijkecamping

arno
30-7-2009

Middel grote camping. Winkeltje, bestrating en speeltuin ziet er wat gedateerd uit. Sanitair (gratis)daarintegen wel nieuw en schoon.

Goede douches met veel ruimte.

Leuk en modern (natuur)zwembad aan de overzijde van de camping.

Zelf een stacaravan gehuurd. Gedateerd, maar wel compleet en degelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

KWALITEITSCAMPING

Wieb Roffel
19-7-2009

Prima camping met uitstekend verzorgd sanitair.

Het plaatselijke zwembad ligt tegenover de camping.

Naast de camping is een Pizzeria.

Campingmedewerkers zorgen dagelijks voor de aanvoer van verse broodjes.

Het stadje Zeven heeft veel winkels en restaurants.

De omgeving van Zeven is bosrijk, heuvelachtig en bij uitstek geschikt voor fietstochten.

Gereisd met partner in juli 2009
2007

prima camping voor een betaalbare prijs

c. mandemakers
30-12-2007

prima camping voor een betaalbare prijs. rustige ligging en goede fietsmogelijkheden.

Gereisd met partner in april 2005

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sonnenkamp in Zeven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sonnenkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.