Reviews over Zeven

Fijne Camping als je op doorreis bent .

wim,
    11-9-2016

Echt een rustige camping dus geen animatie aan de overkant van de weg een heerlijk natuurbad.Een camping voor op doorreis of een paar dagen te staan.

Heel mooi hotel

Nal,
    16-9-2013

Nette kamer en badkamer. Het zag er super uit en doen echt moeite om het gezellig voor je te maken. bv elke dag een appeltje op je bed.

Ja een echte aanrader

prima doorgangscamping

Valentina,
    15-8-2012

2 trekkersvelden, redelijk groot. Veel vaste plaatsen. Het dorp is klein ( 10 minuten fietsen) maar heeft wel wat winkeltjes en restaurants. Wifi aanwezig ( als het werkt) Sanitair groot en schoon, radio is aan in het gebouw. Verse broodjesservice, vóór 18u doorgeven. 2 minuten lopen een fitnessruimte, bowlingbaan en grillroom. Rustige camping, geen last van de weg die er langs loopt.Uurtje rijden van Bremen, Hamburg, Stade. Grote Famila in Rotenburg, 24 km verder. Geen euro 95 zonder E10 (vooraf controleren op de anwb site dus) Pizzeria op de camping, geheel rookvrij. In veel restaurants mag nog gerookt worden, vaak wel afgeschermd. Nederlandse krant moeilijk verkrijgbaar. Prima camping voor een paar nachten. Personeel is over het algemeen wel aardig. Ligt er aan wie je treft.

Nette doorgangscamping

Henk,
    20-7-2012

Grote camping met hoofdzakelijk vaste staanplaatsen met een veld voor caravans en campers.

Ideaal voor tussenstop naar Scandinavie.

Goede overnachtingscamping

trolletje,
    26-11-2011

Goede camping met prima italiaans restaurant naast de camping. Wij hebben hier 1 nacht gestaan op de terugweg vanaf Noorwegen en waren erg blij met de heerlijke afhaalpizza. Vriendelijke ontvangst en heerlijke douchen zonder muntjes wat heerlijk is na Noorwegen. Ligt lekker dicht bij de autobahn dus echt ideaal als overnachtingscamping. In Zeven voldoende supermarkten.

Zeven scoort een 5,8 uit 10, op basis van 6 reviews