Hotel Ritz Carlton Wolfsburg

Wellness hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotel
Hotel Ritz Carlton Wolfsburg
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ritz Carlton Wolfsburg voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Ritz Carlton Wolfsburg in het Nederlands

Pierre Baas,
28-5-2017

Hospitality in optima forma! Vanaf de ontvangst tot het vertrek een super ervaring. Top kamer. Geweldige spa. Etc etc. Gaan zeker terugkomen.

Tophotel

Steffannijmeijer
16-1-2014

Mooi verzorgd hotel. Design en luxe vormen een mooi geheel op superlocatie bij autostad.

Fantastisch!

marregie1963
24-4-2012

Wat een fantastisch hotel. Van begin tot eind verwennerij. Super mooie kamers. Zeer vriendelijk personeel. Het zwembad is uniek. Ontbijt is heerlijk. Kortom alles is goed. Je voelt je de koning en koningin.

Super de luxe

Mieke
26-1-2012

Hotel Ritz Carlton in Wolfsburg is echt genieten. Er is alles aan gedaan om het je naar de zin te maken. De kamers zijn compleet ingericht met goede bedden en een fijne badkamer met alle voorzieningen. Het verwarmde buitenbad is natuurlijk over de top maar wel geweldig. Je wordt als koning behandeld.

Amerikaanse luxe in Europa

Ad
13-6-2011

Mooie accommodatie op het terrein van Autostad.

Prima zwembad en sauna.

Restaurant een beetje stijf en formeel maar het eten is prima.

Alles in autostad is lopend te bereiken ook het treinstation.

Ervaring

Nanette
5-10-2010

Wat een ervaring om in zo'n hotel te slapen! Ontbijt in een aparte kamer, heerlijk. Fantastische badkamer, heerlijk bed. In een woord top!

2008

Prima locatie

Rene Kouijzer
12-11-2008

Ritz Carlton is een prima hotel. Prima Service, prima kamers en goede behandeling. Eten en drinken zowel avond als 's morgens goed geregeld. Een aanrader voor ieder die eventueel een bezoek wil brengen aan de Volkswagen fabriek i.c.m. Autostadt. 'savonds in augustus ook een licht, muziek en watershow die grote klasse heeft.

Wij zien hier 1 nacht geweest

Marjo
16-1-2008

Wij zien hier 1 nacht geweest. Wij hadden een arrangement via een autodealer omdat mijn vader een volkswagen had gekocht die we daar gingen ophalen. Het hotel was erg mooi met erg mooie kamers. Het restaurant vond ik wat minder, het was erg duur en je kreeg erg weinig voor het geld. Wel was het heel lekker maar in prijs/kwaliteit vergelijking vond ik het niet echt goed. Het ontbijt daar en tegen was perfect, er was zelfs champagne. Als je een keer naar de autostad wilt dan is dit hotel echt een aanrader!

2006

Een topper

Fam. Deurloo
1-12-2006

Een topper. In alles, zowel qua kamers als personeel. Ontbijt subliem. Bezoek maakte onderdeel uit van gewonnen prijs naar Autostadt, dus was alles gratis (behoudens parkeergarage). Maar ook dat was prefect geregeld. Met de complimenten aan VW Leusden, heel erg goed. Zou privé niet doen, daarvoor is de prijs te hoog, maar dit was echt genieten.......... Bezoek aan Autostadt met tour door fabriek was indrukwekkend.

2005

Super-de-luxe hotel

Günther Biemans
9-3-2005

Super-de-luxe hotel... Wij waren hier een weekend in de zomer van 2003 in combinatie met een bezoek aan Volkswagen's AutoStadt (waarin het Ritz-Carlton gelegen is). Service en kamers werkelijk subliem. Alleen extreem duur, maar wel met de bijbehorende klasse! Perfect! Vooral de climatronic in de suite was erg gewenst met 35 graden buiten...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ritz Carlton Wolfsburg in Wolfsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ritz Carlton Wolfsburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.