Hotel Parkhotel Wolfsburg

Hotel Parkhotel Wolfsburg

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Wolfsburg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Parkhotel Wolfsburg in het Nederlands

goed verzorgd, mooi appartement

Irma
2-5-2012

ideaal voor een dagje autostadt. Verder zijn er in de omgeving nog genoeg andere leuke dingen te doen. Ideale bestemming om met kinderen naar toe te gaan

Erg goed hotel

Jilles
20-10-2011

Erg goed hotel, ideaal voor bezoek aan Autostadt.

Wij hadden echt een supermooie grote kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Wolfsburg in Wolfsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Wolfsburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.