Hotel An der Wasserburg

Wellness hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°12°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor An der Wasserburg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel An der Wasserburg in het Nederlands

Een hotel waar je je fijn kunt voelen met een uits

4-2-2014

Een prachtige gezinsvakantie met een geweldig ontbijtbuffet en een ongelooflijk uitstekende keuken. En dat alles in een wellness-atmosfeer van een kwalitatieve standaard. Het eten kunnen wij hier niet genoeg loven - we waren totaal in de wolken. Absoluut sterrenniveau! Wij gaan in ieder geval terugkomen, want we willen ook op het nieuwe terras van het restaurant genieten in de zomer! Absoluut sterrenniveau!

Gereisd Anders in februari 2014

Wellnessvakantie.

3-12-2013

Spa-behandelingen en service erg goed. Accommodatie goed. De ontspanningsruimte is voor verbetering vatbaar. Conclusie: aanbevelenswaardig.

Gereisd Anders in december 2013

Pure ontspanning in het hotel aan de Wasserburg.

18-11-2013

Lekker eten, superkamer. We hadden echt een mooi weekend in het Neuhaus. Hier kan je je werkelijk laten verwennen. Een excellente keuken met zeer vriendelijk personeel. Wij gaan in ieder geval terug en verheugen ons nu al op het nieuwe dakterras, dat nu gebouwd wordt. Hartelijke dank voor het prachtige weekend aan het team van het' Wsserburg'

Gereisd Anders in november 2013

Mooi hotel - aanbevelenswaardig!

16-11-2013

Mooi hotel, voldoende parkeergelegenheid. Imac op elke kamer, de tv en wifi - zeer goed. Rustig gelegen, prima geslapen. Ontbijt oké. Wat heb je verder nog nodig voor een overnachting op zakenreis?

Gereisd Anders in november 2013

In het algemeen mooi, maar met een paar dingen die

8-10-2013

De prijs/kwaliteitsverhouding klopte, alles was mooi ingericht, maar de interne communicatie en sommige aanpassingen naar de gast toe hebben een probleemloze vakantie verhinderd.

Gereisd Anders in oktober 2013

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel An der Wasserburg in Wolfsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel An der Wasserburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.