Camping Am Allersee

2 reviews over Camping Am Allersee in het Nederlands

VW, VW en nog eens VW

Ad
18-2-2018

Op loop- / fietsafstand van Autostadt gelegen is de Allersee. De Allersee is een prachtig meer met veel recreatieve mogelijkheden voor watersportliefhebbers. Je kunt ook rond het meer wandelen of fietsen. Er is een klimbos vlakbij de camping en er zijn mogelijkheden om het stadion van de VFL Wolfsburg te bezoeken. Het was rustig op de camping die 13 plekken achteraan heeft die speciaal voor campers zijn neergelegd. Deze plekken zijn ruim. Gezien de ligging zal het in de zomerperiode wel druk kunnen worden en lijkt reserveren wel noodzaak. De stad Wolfsburg heeft ook nog een VW-museum, Phaneo, een ontdekplek voor (niet alleen) kinderen en nog meer musea. Autostadt is een themapark van de Volkswagen AG. Elk merk uit de groep heeft zijn eigen paviljoen op het terrein om de beleving en passie van het merk uit te stralen. Denk aan merken zoals Porsche, Lamborghini, Seat, Bugatti, Volkswagen en Volkswagen bedrijfswagens.

strenge camping.

boerma
27-7-2014

Camping Am Allersee was een strenge camping, 's avonds mocht je om tien uur geen geluid meer maken. Het sanitair was goed, de camping had geen restaurant.. Je kon wel broodjes bestellen het personeel was niet vriendelijk. Je had het gevoel dat je aldoor in de gaten werd gehouden. We waren hier om Autostadt te bezoeken en het automuseum en het voetbalstadion. Allerpark is en mooi park om te wandenlen. Vanaf de camping kun je alles lopend bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Allersee in Wolfsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Allersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.