Camping Südheide

Met oudere kinderen

Prima de luxe

Frans Meerhoff
21-7-2016

Ligging aan het riviertje is erg leuk. Volop 1e rangs ruimte (langs het riviertje dus) voor tentkampeerders Te klein winkeltje en en voor het hoogseizoen mogen de openingstijden wel wat ruimer. En - niet te vergeten- het prachtige sanitair waar reviewer 'Saai' nooit geweest kan zijn... Andes had ie deze voorziening echt anders beschreven!

Saai

A.M.
12-8-2015

De camping is netjes aangelegd. Een leuke speeltuin voor kinderen. Maar wat een saaie bedoening. Twee weken hier verblijven, is echt te lang.

Waar is de hiervoor beschreven net de sanitair? Het stinkt, toiletpapier en zeep in automaten regelmatig op. Schoonmaak stelt niet veel voor.

Voor goede broodjes ga je niet naar de camping. Zoek een lokale bakker.

In omgeving niet veel vertier. Wel een aanrader het Serengeti park en het weltvogelpark.

Mooie camping, proper sanitair. Maar totaal gebrek aan gezelligheid: geen eet- of drinkgelegenheid. Domme regeltjes: slagboom sluit van 13:00 tot 15:00 en vanaf 22:00 uur, schoenen moeten uit in het sanitairgebouw, zwembaddeur opent niet zonder sleutel,...

Erg leuke camping

Andrea
20-8-2011

Campingpark Südheide is een super leuke camping. Voor kinderen zijn er twee mooie speeltuinen, een klein strandje bij de rivier en in het hoofdseizoen is er ook animatie. Kinderen hoeven zich hier niet te vervelen. De sanitairgebouwen waren nieuw en altijd schoon. Zie je zelden. Echtpaar bij de receptie is zeer vriendelijk. wij hebben niks aan te merken op deze camping. Broodjes moeten de dag van tevoren besteld worden bij de receptie, er ligt een lijstje waar je kunt invullen wat je de volgende dag wilt. Op de camping zelf is geen restaurant, maar in het stadje Winsen zijn Restaurants waar je lekker kunt eten. Wij hadden het hier zeer naar onze zin. In de omgeving kun je leuke uitstapjes maken. Wij zijn ook in Wolfsburg bij de Autostadt van Volkswagen geweest en in Bergen Belsen (heel interessant).

fantastische plek

simoontje
10-8-2011

De camping is geweldig gelegen in het gebied Lunerburgerheide.

Het heeft veel toeristische plekken en weinig vaste plekken. Het sanitair is uitmuntend en zeer schoon, en bovendien gratis. Er is wel een timer aanwezig in de douches.

Naast het tentenveld is een rivier, genaamd de Otze, waar gevaren kan worden met kano's, en een ministrand, waar gepoedeld kan worden, ook erg leuk voor kinderen.

Op het tentenveld is het handig een langere stroomkabel mee te nemen, aangezien daar een paar stroompunten zijn.

In de zomermaanden is er 3 keer per dag animatie. Ook zijn er leuke speeltoestellen te vinden voor de kinderen. Elke dag verse broodjes te bestellen bij de receptie, en een heel erg klein assortiment aan boodschappen.

In de omgeving is veel te doen, leuke stadjes (Celle, met mooi zwembad) en leuke musea, oa Bergen-Belsen. Ook de pretparken zijn op redelijke afstand van de camping (serengetipark, en vogelpark) De camping eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam

prachtige camping

derger
30-7-2011

Goed onderhouden camping wel voor rustzoekers. Alles in de omgeving winkels, restaurants. Zeer vriendelijke eigenaren deden echt hun best. Langs riviertje waar met mooi weer in gezwommen/gespeeld kan worden. Terrein zag er erg verzorgd uit en sanitair was perfect

2008

mooi

Jessica
1-8-2008

mooie rustige camping.

Zeer vriendelijke beheerders.

Dorpje dichtbij, voldoende inkoopmogelijkheden.

Op de camping zelf ook broodjes ed. Pizza kan worden besteld.

2007

W

W.G.M. van der Wal
12-8-2007

W.G.M. van der Wal (periode 29 juli-4 augustus 2007)

Fraaie rustige camping aan de zuidzijde van de Lunenburgerheide bij het op 2 km afstand gelegen dorp Winsen. Ideaal voor rustzoekers,fietsers en wandelaars. Zeer grote vlakke ietwat hobbelige plaatsen op diverse velden, gescheiden door opgroeiende struiken. De camping ligt aan een riviertje. Toevoerweg naar camping in slechte conditie(Nog geen vergunning voor verbetering).Fraai sanitair met vrij gebruik van douches, sauna en stoombad. Voldoende inkoop- en eetmogelijkheden in Winsen en zeker in de fraaie stad Celle (12 km). Het echtpaar Bauer dat de camping leidt is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Südheide in Winsen / Aller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Südheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.