Camping Knaus-Campingpark Wingst

• 6.3Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Knaus-Campingpark Wingst voor je op een rij gezet:

68 reviews over Camping Knaus-Campingpark Wingst

• 6Jelle12-08-2019

Goedkoop is duurkoop

De camping viel erg tegen totaal geen animatie speeltuin op de camping is toe aan vervanging huisjes erg klein en meubelen die niet in beste staat meer zijn dus camping is niks te doen op 5 min lopen heb je de speeltuin en het zwembad die waren wel leuk en de supermarkten zijn ook dichtbij 10 min rijden internet is zeer slecht in het hele gebied we zullen hier nooit meer naartoe gaan

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 5andy van de vlasakker30-06-2019

Zoek zeker de volgende keer een andere camping.

Bediening was slecht bij aankomst was er niemand op kantoor.Later kwam er iemand achter ons aan en zei dat ze het zo heet had en dat wij maar een plekje moesten uitzoeken en morgen betalen.Ik dacht niet dat het voor zo een grote camping zo hoorde.Het hoofdgebouw van de toiletten heeft een kraantje in het halletje voor dames,heren en kinderen om na het toilet je handen te wassen.Ook duurde het betalen erg lang mensen lijken wel of ze er geen zin in hebben en dat voor 42euro per dag.

• 5Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 2018
    9Chris09-08-2018

Fantastische camping

Camping is goed gelegen in de buurt van een dorpje met lidl en Aldi. Prima om op de fiets boodschappen te doen. Kleinschalige dierentuin is 15 minuten lopen. Erg leuk opgezet en maar 7 euro entree. Zwembad naast de camping was ook perfect. Spielpark ook leuk voor een ochtend of middag. Rodelbaan en boomklimmen waren fantastisch en onze jongste vermaakte zich prima op de speeltoestellen. Op de camping stonden we beneden bij het meertje waar ook de huurtenten zijn. Het verbaasde ons dat het hier zo rustig was. Erg weinig kampeerders. Vissen in het meertje vonden de kids erg leuk. Ze hadden heel vaak beet. Sanitairgebouw wordt vernieuwd. Douches zijn al nieuw, WC moet nog. Al waren deze ook prima en erg schoon. Restaurant naast de camping is ook een aanrader. Heerlijke schnitzels voor weinig geld. Niet vergeten contant geld te pinnen want dat is op veel plekken niet mogelijk. Eigenaar erg vriendelijk en sprak goed Engels

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 2017
    8Familie16-08-2017

Leuke camping erg rustig

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad in Wingst. Er is op de camping niet veel te doen, je moet er zelf wat leuks van maken. Heel erg rustige camping. Zwembad is vlakbij daar kun je gratis gebruik van maken net als het speelpark. Het strand is zo'n 20 minuten rijden met de auto. Otterndorf en Cuxhaven zijn leuk om te bezoeken. Tussen 13.00 en 15.00 uur is het "mittag rühe" op de camping, je kunt dan niet met je auto de camping op want de poort is dan gesloten. Sanitair gebouw was schoon. Douches recent gerenoveerd. Erg mooi. Water stroomt wel de douche hokjes uit. Eigenaar spreekt goed engels. Ondanks dat deze camping heel anders was dan we voor ogen hadden hebben we leuke vakantie gehad. Neem als je in Wingst op vakantie gaat contant geld mee. Restaurants kun je vaak alleen contant betalen. Bij de apotheek kun je alleen met duitse bankpas betalen. Klein bedrag pinnen mag dat kennen ze hier niet. Pinnen kan binnen bij de bank maar je bent dan gebonden aan de openingstijden.

• Oude reviews

4BD31-08-2015

nooit meer

De camping vertoond een schone indruk en een vriendelijke parkmanager. De aangeboden appartementen/vakantiehuis zijn ingericht met derde hands spullen zoals stoelen met een defecte zitting, bedden met gebroken lattenbodem, doorgelegen matrassen en kussens zonder vulling. Dakgoot lekte echter werd afgedaan met " morgen is het droog" dus dan lekt het niet meer:-(. De overige inrichting zoals servies/bestek is een samengeraapt zooitje. De tv. is niet meer van deze tijd. De aangeboden animatie zijn we niet tegen gekomen. De camping winkel mag geen winkel heten met 20-25 artikelen. De aanbieder vermeldt op hun site dat de camping direct aan het strand ligt....klopt... als je eerst 15 kilometer loopt!!

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Anders

• 8Johan47117-08-2014

Prima camping

Grote camping met ruime plaatsen, het was wel erg rustig. Mooi zwembad vlakbij en zat bij de prijs in. Speeltuin Wingst was leuk vooral het boomklimparcours en rodelbaan.

• 8Staat v/h sanitair

• 4Petra18-08-2011

Nooit meer

Wij hadden het idee dat het hele ferienpark tegen een faillissement aanliep. bij het zwembad was een appartementen complex in aanbouw waar niet meer aan gewerkt werd. Het buiten zwembad had een temp. van 18 graden dat is niet echt prettig om in te zwemmen. Ook het speelpark lag er verlaten bij misschien dat dit kwam door het slechte weer op dat moment. Op de camping was wel een pony plek maar er was geen pony te zien. Voor de jeugd en ook voor kleinere kinderen werd niets georganiseerd. Het lijkt zo'n leuke camping op de site maar trap er niet in wij zijn na 3 dagen weggegaan ook Nederlanders naast ons stonden op het punt om te vertrekken omdat ze zich verveelde.

Met oudere kinderen

• 8bos46812-08-2011

Geweldig goede camping

Mooie gezellige terras camping met zeer vriendelijk personeel. niet geboekt maar toch een zeer mooie plek voor twee weken nabij het sanitair gebouw. camping word veel gebruikt door Duitsers voor vaste plekken. daarna veel Denen op doorreis naar Nederland en visa versa. Sanitair is prima en gratis met zeer lekkere douche's. In de nabij heid van de camping ligt het zwembad (schitterend) een dierentuin en een grote speel/sport park. Wij waren voor 2 volwassenen en 2 kinderen p/w €199,- kwijt incl. zwembad. Bij dit bedrag komt extra de toeristenbelasting. Rustige camping die vooral veel gebruikt word als doorreis camping. Hou wel rekening met de middag rust van 13:00 tot 15:00. niemand kan de camping op of af.

in wingst zelf is genoeg te beleven.veel supermarkten en winkels. dierentuin is leuk om te bezoeken,en de sport/speeltuin is gratis. men betaalt alleen voor de dingen waar je gebruikt van wilt maken. eten deden bij Kollners in Wingst,een zeer goede aanrader. veel eten voor weinig

• 7Bouma12-08-2010

goede camping

Toen wij er waren was Knaus campingpark onderhevig aan veranderingen! Wij waren ervan uitgegaan dat het zwembad gratis was, bleek dus niet zo te zijn moest steeds weer opnieuw betaald worden. De camping is op zich best mooi, wel rustig, de omgeving is prachtig! Ook het sanitair is heel goed. Zoals gezegd het enigste minpunt vonden wij het zwembad, misschien is Knaus inmiddels weer in ere hersteld, en is het zwembad weer gratis, dan komen we zeer zeker nog een keer terug.

• 8Staat v/h sanitair

• 7fam. Bouma03-08-2010

Mooie rustige camping

Wij zijn hier geweest n.a.v. de beoordelingen en diverse websites. Helaas is alles wat wordt beloofd niet waar. Ten eerste zijn de zwembaden wel mooi maar niet gratis, je moet steeds opnieuw een kaartje kopen. Met het gehele gezin en bij mooi weer is dit dus een teleurstelling. De camping is op zich prima, wel heel erg rustig, maar mooie plaatsen die verschillend van grote zijn. Ook het sanitair is prima en heeft voldoende capaciteit. Hebben we in Nederland vaak wel minder getroffen. Het speelpark is prima maar ook hier geldt de leuke attracties zoals de rodelbaan, stoeltjeslift e.d. moeten apart betaald worden! Nog een tip mocht je deze camping uitzoeken, beter rechtstreeks boeken scheelt je enorm! Wij hadden geboekt via een reisorganisatie maar doen dit de volgende keer dus niet weer! Wij hebben ons al met al prima vermaakt en zeker de kinderen en daar draait het tenslotten allemaal om.

1 tip over Camping Knaus-Campingpark Wingst

• Johan471, 17-08-2014

Een bezoek aan bremerhaven naar de u-boot is aanteraden of naar krautsand (strand aan de elbe)

0 vragen over Camping Knaus-Campingpark Wingst

• SchaduwplaatsenAanwezig