Camping Wilsumer Berge Ost

Camping Wilsumer Berge Ost
8,2

Omschrijving
Camping Wilsumer Berge Ost ligt in Duitsland. Hier vind je geen zwembad, maar wel een recreatieplas met zandstrand. De animatie, de ruime plaatsen en het schone sanitair zorgen hier voor een fijn verblijf. In de omgeving zijn er veel wandel- en fietsmogelijkheden. Met het outdoor animatieteam is ook genoeg te doen zoals klimmen en boogschieten.

113 reviews over Camping Wilsumer Berge Ost in het Nederlands

Mooie goedkope familiecamping

Cindy,
4-6-2017

Wilsumer Berge Ost is een zeer geschikte familiecamping. Het animatieteam is serieus en in het voorseizoen in de weekenden al actief! Het huidige personeel heeft service hoog in het vaandel. Er wordt goed naar de mensen geluisterd en daar waar nodig komen ze snel met adequate oplossingen. Veel natuur op de camping en ruime plekken. Erg geschikt voor wandelaars en mountainbikers. De recreatievijver heeft een supergave glijbaan en het is heerlijk om er met je bootje te varen. Er is een kleinere vijver met een vlot met een afgesloten stukje voor de allerkleinsten. Hier is ook een speeltuin bij. Op de camping staat zowel jong als oud. De jonge gezinnen staan vaak om de Speelvijver, de ouderen wat meer aan de randen van de camping, dichtbij de natuur. Er is een klimwand, je kunt er boogschieten, volleybal, voetbal en een basketbalpaal. Kortom voor jong en oud, voor grote en kleine gezinnen, voor alleenstaanden en wandelaars een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Leuke camping!

Linda,
28-5-2017

Leuke camping, wij waren met de tent. Ruime plaatsen. Leuk animatieteam wat echt zijn best doet voor de kinderen. Sommige dingen kunnen wel wat onderhoud gebruiken, bijvoorbeeld het speltoestel naast de waterglijbanen. We hadden pech met het eten, wij konden 2 van de 3 avonden niet in het restaurant terecht vanwege problemen in de keuken, geen idee wat het probleem was. Patat bij de patatzaak is erg lekker!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017
campingplatz Wilsumerberge Ost, Eigenaar, 12-6-2017

Goedemiddag Linda

Bedankt voor je review. De Glijbanen zijn helaas niet van onze camping maar van de buur- camping wbr west. hiertoe behoord ook het speeltoestel naast de glijbanen. Wij zullen dit met hun opnemen.

Bijzondere mensen en omgeving

Winfried Adriaansen,
19-5-2017

Bijzondere natuurlijke omgeving met perfecte camping!

Gereisd met vrienden in september 2015

mooie camping.

marianne,
17-5-2017

Gastvrij ontvangen. Ze doen alles om het je naar de zin te maken.

Gereisd met partner in mei 2017

fantastisch

gettie kruzen
20-2-2017

deddy is goed bezig met er een topcamping van te maken petje af voor hem en zijn personeel.EN laten we ook het andere gedeelte niet vergeten ook hier doet de eigenaar zijn best om het een ieder naar de zin te maken dus ook hiervoor nemen we ons petje af.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige camping met alles er op en eraan

Joop van der Hoek
10-1-2017

Voorzieningen onderhoud super personeel.grandiose omgeving en natuur .mooie en leuke plaatsen er in de buurt

Gereisd met partner in januari 2016

Leuk maar niet fantastisch

Niels
2-12-2016

Wij hebben hier een jaar gestaan op zich was het hartstikke leuk, voldoende en afwisselende annimatie. Er word ontzettend hard gewerkt om dingen op te knappen en te verbeteren, alleen voor ons gevoel waren wij er nog een jaartje te vroeg.. Als er komend jaar doorgewerkt word en ze bezig blijven met verbeteren/vernieuwen, komen we zeker nog weer een keertje terug, alleen aankomend jaar nog niet.

Wat wel erg jammer is, is dat er twee mooie glijbanen zijn in het meer, maar deze het hele jaar niet aan zijn geweest!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

1e jaar seizoensplek

Van Dijk
23-9-2016

Het is ons heel goed bevallen.

Mooie ruime plekken, net sanitair, vriendelijk personeel.

Het hele seizoen is er animatie voor de kinderen, erg leuk!!

Wij komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

1ste jaar seizoensplek

Leis
20-9-2016

Een gezellige rustige kindvriendelijke camping. Komen volgend jaar. De eigenaren luisteren naar klachten en voorstellen. Waar problemen zijn proberen ze zeker op te lossen indien mogelijk. Als 1ste jaar eigenaren is de camping zeker wat ze zeggen ze ook doen!!!!!

Gereisd met partner in maart 2016

Geweldige camping met nieuwe eigenaar

bert en chantal
3-9-2016

Wilsumerberge ost is een geweldige camping geworden nadat de nieuwe eigenaar deze heeft overgenomen.

Wij hadden een voorseizoenplek maar hebben deze verlengt naar een heel seizoen.

De camping wordt steeds beter, de eigenaar en zijn medewerkers luisteren goed naar de wensen van de gasten en maken ook tijd vrij voor ons.

Camping kan natuurlijk niet in 1jaar perfect zijn maar ze zijn zeker op de goede weg.

Recreatie team is veel beter dan voorgaande jaren. Veel grote activiteiten, spooktocht, dropping en playbackshow.

WiFi kan en mag beter, maar er is beloofd dat de WiFi volgend seizoen beter zal worden en je hoeft er dan ook niet meer voor te betalen.

Horeca kan beter, openingstijden en gezelligheid op de boulevard.

Wij hebben al weer voor volgend jaar geboekt. Werk ze in de winter en tot volgend jaar

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wilsumer Berge Ost in Wilsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wilsumer Berge Ost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.