Camping Wilsumer Berge Ost

Camping Wilsumer Berge Ost
8,2

Omschrijving
Camping Wilsumer Berge Ost ligt in Duitsland. Hier vind je geen zwembad, maar wel een recreatieplas met zandstrand. De animatie, de ruime plaatsen en het schone sanitair zorgen hier voor een fijn verblijf. In de omgeving zijn er veel wandel- en fietsmogelijkheden. Met het outdoor animatieteam is ook genoeg te doen zoals klimmen en boogschieten.

113 reviews over Camping Wilsumer Berge Ost in het Nederlands

Volgend jaar weer.

Visscher,
13-8-2017

We hebben er 2 weken gezeten, met 4 kinderen en een hond. Alles was perfect voor elkaar. Zelfs het personeel kwam nog even langs om ons te attenderen op de vuurwerkavond, in verband met de hond.

De horeca mag zeker nog een gigantische verbetering ondergaan. Wachttijden bij de snackbar soms erg lang, en veel fouten. De klantvriendelijkheid in het Trefpunkt is heel ver te zoeken. Maar dat is ook het enige minpunt. Volgend jaar gaan we voor een jaarplaats.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

We hebben een weekje gekampeerd op de camping. Kwamen aan en de plek die we geboekt hadden (online) was aan de kleine kant,volgens de man van de receptie. Dus we mochten als we wilden een ander plekje uitzoeken. Hebben we dus ook gedaan. Onze kinderen van 6 en 10 jaar hebben zich prima vermaakt. Leuke animatie wordt veel georganiseerd. Als je lekker wilt eten zou ik niet het restaurant aanraden. Weinig keus en niet echt lekker. Voor een kop koffie, drinken en appelgebak kun je daar wel prima terecht. De snackbar is wel goed. Wel jammer dat er geen zwembad is zodat ze met slecht weer alsnog kunnen zwemmen. Grote meer was nl nog niet lekker opgewarmd door het mooie weer. Al met al een hele mooie week gehad en we komen zeker nog een keer weer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super camping met waardeloze horeca

Henk Bonnes,
10-8-2017

Na veel gehoord te hebben over alle veranderingen met de nieuwe eigenaar maar eens een weekend gaan kamperen. De camping is super geworden, er is veel veranderd in positieve zin, alleen de horeca is in mijn ogen alleen maar achteruit gegaan.

Op de horeca zit nu een zeer arrogante vrouw die denkt dat ze weet hoe horeca werkt. bier € 2.20 en cola gaat in een klein waterglas. Geef je aan dat je dit wel duur vindt zegt ze Moet ook mijn personeel en huur betalen..

Ik had twee kinderen bij mij van 15 en 16 jaar, deze werden s avonds van het terras gestuurd omdat ze daar zaten en niets kochten. Het was haar terras en zei bepaald wie er op komt en jullie verteren toch niets, waren haar woorden.

Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat er voor de jeugd vanaf 14 jaar niets te doen is. Voor een aantal jaren was de beachclub er nog, maar deze wordt nu gebruikt als opslag, en als je dan voetbal kijkt moet je je een weg banen tussen de rommel die er ligt.

Mijn advies en dat is ook wat ik op de camping hoor, daddy neem afscheid van de horeca, ze maken alles wat je opbouwd kapot

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super camping slechte horeca

Henk Bonnes,
10-8-2017

We hoorden van anderen dat de wilsumerberge behoorlijk is verandert en zijn een weekendje geweest.

Camping ziet er netjes uit velden zijn schoon er er rijd regelmatig iemand over de camping om op te ruimen wat gasten laten liggen.

Wel moet er in onze ogen wat aan de horeca gebeuren. Eigenaresse is arrogant en denkt dat ze alles is. Prijzen zijn duur nl 2.20 voor een biertje en voor mijn kinderen 15 en 16 was er niets te doen. Ze werden zelfs uit de horeca weggestuurd omdat ze er te lang zaten en niets kochten en mevrouw eters kreeg. Er is voor de jeugd geen enkele plek meer, vroeger had je de kroeg nog waar ze heen konden.

Als ik hier campingbaas was zou ik het wel weten. Je hoort dat er veel over de horeca geklaagd wordt en dat het kroegje aan de overkant wel gezellig is.

Gereisd met partner in augustus 2017

Top camping restaurant laat te wensen over

Reinier,
5-8-2017

4 dagen hier gestaan camping ziet er netjes uit vriendelijk personeel, ietwat arrogante eigenaar.

Restaurant heeft eveneens een wat arrogante eigenaresse die de zaakjes slecht voor elkaar heeft dit is dan ook geen aanrader om heen te gaan!

Daar in tegen is verder alles voor de campinggast goed geregeld en zit er nog een gezellig kroegje/restaurant aan de andere kant van het meer wat ik een ieder wel aan raad!

Volgend jaar weer hier

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Het was er erg mooi en goed verzorgd

Lies Hemme,
29-7-2017

De mensen waren heel vriendelijk en erg behulpzaam

Gereisd met partner in juli 2017

Super camping slechte horeca en niets voor 13+

Schomaker,
25-7-2017

Wij hebben een week op de camping gestaan. De eigenaar en zijn personeel doet er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. Er zijn alleen een paar grote knelpunten en we hopen dat de eigenaar deze ook gaat oplossen.

Horeca is zeer slecht. Er wordt alleen maar aan eten gedacht niet aan het welzijn en chillen van de jeugd. Horeca is op verschillende tijden open en savonds veel te vroeg dicht waardoor er geen plek is voor de jeugd deze gaat dan ook zwerven over de camping.

Ook het animatieteam doet zijn best voor de kleintjes maar voor de grote jeugd is er niets te doen. Het is savonds gewoon dood op de camping na 20.00 uur.

Hopelijk heeft de eigenaar dit ook in de gaten ze zijn goed bezig om een kinder camping te worden maar dat willen ze volgens mij niet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

leuke camping , maar niet top

familie uitje,
24-7-2017

Het is een leuke camping , we werden naar de plaats gebracht door de eigenaar zelf , verder leuk personeel al is niet ieder een even vriendelijk , 1jonge medewerker race,t rond in de caddy van de camping met een gangetje van 40 terwijl je er maar 10 km per uur mag , zeg je tegen die jongen er spelen hier ook kleine kinderen, krijg je nog een grote bek ook , ik werk bij de camping en ik bepaal zelf wel hoe hard ik rij , is dan het antwoord .

camping op zich is mooi en netjes , sanitair gebouw is netjes. animatie is leuk voor kleine kinderen ,maar voor de jeugd van 12 tot 18 is er niets te doen.

horeca laat te wensen over , zit een zeer onprofessionele eigenaresse op , eten is duur en zeer slecht.

de omgeving is leuk, in Uelsen zijn genoeg winkels en eet gelegenheden, waar je voor een zeer schappelijke prijs wat kunt halen of eten.

op zich een leuke camping , voor een normale prijs .

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geweldig.....

Ronals de Jong...,
20-7-2017

Wat een verschil......was er weer nadat we er een aantal jaren niet zijn geweest maar wat een verschil zeg.....

Van uitgeleefde en slordige zooi naar een frisse schone opgeruimde camping..

Niet alleen de uitstraling van de camping is beter maar ook de gasten zijn hierdoor beter geluimd.

Het personeel is erg vriendelijk en rijden mee op de fiets naar de plek...

Wel 2 puntjes.....de eigenaar van de andere kant diete pas en te onpas rondraast op zijn scooter terwijl scooters niet zijn toegestaan en een WiFi signaal welke niet optimaal is....

Verder absoluut voor herhaling vatbaar...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische camping op een fantastische locatie.

tevreden gast,
26-6-2017

Heerlijke camping veel faciliteiten, zeer vriendelijk personeel. En het personeel rijdt iedere 10 minuten wel een rondje over de camping om te kijken of alles in orde is wat ook zeer positief is. De nachtrust word werkelijk goed gerespecteerd en gehandhaafd, dit hebben we weleens anders meegemaakt op andere campings.ook het animatie team is top.

- Vriendelijk receptie personeel vooral Norbert en Daddy.

- Erg vriendelijk beveiligingspersoneel ( de broer of het broertje van Daddy )

- Uitstekende cafetaria waar men zowel Nederlands als Duits spreekt en ook een fijn restaurant met Nederlands sprekend personeel.

- Klantvriendelijk animatie team

- heerlijk zwemplas en je kunt er prachtig wandelen in de omgeving.

- het dorpje Uelsen is op nog geen 3 minuten rijden van de camping waar je over meerdere supermarkten beschikt ( enigst nadeel in het dorpje, zondags zijn de meeste winkels dicht.

Ik raad iedereen deze camping aan je krijgt er absoluut geen spijt van!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wilsumer Berge Ost in Wilsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wilsumer Berge Ost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.