Camping Wilsumer Berge Ost

Camping Wilsumer Berge Ost
8,2

Omschrijving
Camping Wilsumer Berge Ost ligt in Duitsland. Hier vind je geen zwembad, maar wel een recreatieplas met zandstrand. De animatie, de ruime plaatsen en het schone sanitair zorgen hier voor een fijn verblijf. In de omgeving zijn er veel wandel- en fietsmogelijkheden. Met het outdoor animatieteam is ook genoeg te doen zoals klimmen en boogschieten.

113 reviews over Camping Wilsumer Berge Ost in het Nederlands

Gewoon fantastisch

harry,
31-8-2017

Schone grote camping, vriendelijke ontvangst op de receptie.

Personeel is zeer vriendelijk, en op de camping zijn er veel mogelijkheden voor de kinderen.

Toiletten zijn schoon.

Aandachtspunten in mijn ogen is crieer een plek voor de wat oudere jeugd dan zwerven ze ook niet over de camping.

Een ander maar wat grote aandachtspunt is de horeca eten is duur, niet gezellig en personeel is niet klantvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel goed dat kinderen daar zo persoonlijk contact hebben met de mensen van het animatie team. Vrolijke professionele mensen. Geweldige activiteiten die in deze mooie omgeving gedaan worden. Kinderen zijn echt even weg van hun tablet en games. Vlotten bouwen, boogschutten, dropping, noem maar op! Mooi en schoon sanitair met altijd warm water. Personeel van de camping is vrolijk en behulpzaam. Fijne service ervaren! Prachtig meer waar je heerlijk kan zwemmen, kortom niets te klagen! Het restaurant vond ik wel een aandachtspunt. Personeel kwam geirriteerd over, er was veel op. Sfeer niet prettig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping in opbouw op een prachtige locatie

Tevreden gasten,
30-8-2017

De camping ligt in een mooie bosrijke omgeving waar je fijn kunt wandelen en fietsen. Er rijdt zelfs een bus voor de camping langs die je fiets meeneemt zodat je door de hele omgeving kunt fietsen.

Receptiepersoneel is vriendelijk en we werden bij aankomst bij de receptie door een vriendelijke jongeman geholpen, hij heeft ons van alles over de camping en activiteiten verteld. Er is tevens een broodjes service, gewoon geweldig.

Je wordt tevens door zeer vriendelijk personeel naar de plek gebracht en daar werd nogmaals enkele dingen over de camping verteld.

Er zijn twee nachtwachten die er om beurten s nachts zijn. Een is een rustige man waarmee je goed dingen kunt overleggen en die ook respect voor je heeft, die andere is een opvliegend persoontje die je steeds dreigt als het hem niet bevalt je van de camping te schoppen, want mijn broer is hier de eigenaar.

Animatie doet erg hun best om alles goed te laten verlopen, mijn mening zijn ze nog niet zo heel erg ervaren en teveel met zichzelf bezig. Dit was wel jammer en kwam erg onprofessioneel over.

De horeca is helaas niet zo goed, we hebben in het trefpunt gegeten, op zich was het eten lekker maar wij vonden het te duur voor wat we kregen en we werden ook niet echt vriendelijk behandeld. maar dit hoorde je later ook wel van andere gasten op de camping. Op de buurman camping was ook een kleine horeca waar je wel goed kon eten tegen een goede prijs, alleen daar mochten de mensen binnen roken. In het dorp kon je verder wel lekker eten. Personeel Wilsumerberge we hebben twee geweldige weken gehad, de kids hebben zich geweldig vermaakt heel erg bedankt en we komen zeker volgend jaar weer terug, kijken wat er dan weer verbeterd is.

Mooie bosrijke camping

Cor Perik,
28-8-2017

Camping ligt in een mooie bosrijke omgeving met veel wandel en fiets (ook MTB) mogelijkheden. Rustige camping met animatie voor de jeugd.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldige camping

Wendy en Niels Perik,
27-8-2017

Na jarenlang kamperen op verschillende campings, zijn we nog nooit zo tot rust gekomen als op deze camping. We zijn dan ook blijven plakken en hebben een seizoensplek op deze camping.

De omgeving is fantastisch voor mountainbiken, wandelen of hardlopen. De plekken zijn heel erg ruim opgezet met op elk veld veel speelruimte en een of meerdere speeltuinen.

Voor de kinderen is er elke dag superleuke animatie, ze vermaken zich úren in de speeltuinen, het bos of met mooi weer in het kleine meertje. Het personeel is uiterst vriendelijk en behandelt elke vraag of klacht serieus en ze handelen er ook direct naar. Laatst was een speelhuisje vernield door oudere kinderen waardoor het gevaarlijk was. Dit hebben we aangegeven en de volgende dag stond er een nieuw speelhuisje. Super!

Als ik dan toch een minpunt moet bedenken: Je moet wel je eigen wc rol meenemen naar het toilet, maar ach dat heeft ook wel wat.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Heerlijke gezinscamping voor elk wat wils

Berta,
27-8-2017

Een fantastische grote camping met veel natuur en ruime plaatsen. 's Avonds genieten van een kampvuurtje. Ook de Wi-Fi is een hele verbetering. Een mooie zwemvijver met twee glijbanen. De omgeving is erg mooi om te wandelen en fietsen. Het sanitair is schoon. Al het personeel is vriendelijk met een persoonlijke benadering.

Ook het outdooranimatieteam is hier super. Een gevarieerd programma met veel leuke activiteiten. Zoals klimmen, boogschieten, kajakken, spooktocht, dropping, bootcamp (echt een aanrader) Voor jong en oud genoeg te doen. Misschien nog een tip om voor iets oudere jeugd een chillplek/disco te maken/gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Geweldig, ook voor de jeugd

Jordy,
27-8-2017

Je hebt in de buurt veel fiets en wandel routes. Ook de jeugd kan zich prima vermaken met de activiteiten en de glijbaan bij het water. Wel zou ik graag wat willen zien voor de jongeren (15-18 jaar).

Het sanitair is hygiënisch, maar is wel toe aan kleine reparaties. Niets onveiligs, maar gewoon details.

Qua eetgelegenheid is er op de camping niet heel veel, er is een snackbar en een klein restaurantje. Maar iets verderop in Uelsen kun je prima eten. Ik raad deze camping sterk aan om met een gezin een paar weken te staan.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Gezellige camping

Patrick van Dongen,
25-8-2017

Zeer mooi gelegen camping, alles goed voor elkaar. Het valt alleen heel erg op dat de tekst over de horeca steeds hetzelfde is. Lijkt wel of 1 persoon dit schrijft.

Horeca is goed, lekker eten voor weinig geld goed vlees. Horeca organiseren ook steeds dans avonden die zeer gezellig zijn. Als je uitgebreid wilt eten moet je naar een restaurant gaan met een ster, het blijft tenslotte een camping. Wij zijn op deze camping met z'n 4ren geweest. Volgend jaar komen we zeker terug.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Super camping met slechte horeca

j. de heer,
21-8-2017

De camping is super, we zijn twee weken geweest. toiletgebouwen zijn schoon, camping ziet er netjes uit en op de receptie wordt je vriendelijk ontvangen personeel fiets rond en met de eigenaar kun je goed overleggen en hij luistert ook echt naar zijn gasten. De nachtwacht is er de hele nacht. In onze ogen is alleen de horeca een gigantische stoorzender, volgens mij zit een er een man en een vrouw op de horeca, de vrouw is kan absoluut niet met mensen omgaan en zeker niet met kinderen. De man hebben we maar 1 keer gezien en dat was al meteen genoeg, hij ging flink tekeer tegen het personeel en zijn vrouw . Wij en anderen zijn daardoor weggegaan. Ons advies aan de eigenaar van de camping we weten dat niet alles in twee jaar kan maar neem aub afscheid van de vrouw van de horeca.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Egberts,
16-8-2017

Receptie zeer vriendelijk en behulpzaam , de horeca beoordeel ik met een zeer dikke voldoende , voor een lekkere schnitzel hoef je de camping niet meer af .Dat bepaalde campinggasten de horeca afbranden ,omdat er niks te doen is voor 14 + ,zoals ik hier boven lees, is niet de fout van de verantwoordelijke voor de horeca , en €2,20 voor een fatsoenlijk glas tapbier en €2 voor een fles 0,33 is toch niks te veel lijkt me.

Kortom een dikke aanrader voor zowel camping als horeca .

Meer animatie voor 14+ is dus iets om over na te denken voor volgend seizoen.

Voor een camping in opbouw gaan ze zeker de goede kant op , zal volgend jaar ongetwijfeld nog weer beter.

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wilsumer Berge Ost in Wilsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wilsumer Berge Ost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.