Camping Wilsumer Berge Ost

Camping Wilsumer Berge Ost
8,2

Omschrijving
Camping Wilsumer Berge Ost ligt in Duitsland. Hier vind je geen zwembad, maar wel een recreatieplas met zandstrand. De animatie, de ruime plaatsen en het schone sanitair zorgen hier voor een fijn verblijf. In de omgeving zijn er veel wandel- en fietsmogelijkheden. Met het outdoor animatieteam is ook genoeg te doen zoals klimmen en boogschieten.

10 reviews over Camping Wilsumer Berge Ost in het Nederlands

Geweldige camping met erg lief personeel.

Rochelle, Yoke,
5-7-2018

Een prachtige camping met superschoon sanitair; een grote zwemplas, ook ééntje voor de kleintjes. En nog een kinderzwemplas met speeltoestanden voor de kinderen . Mijn vriendin en ik werden gepamperd daar en kregen zelfs een vuurkorf voor een koude avond. Je kunt er ook lekker eten, alleen een salade mag dan niet ontbreken bij de heerlijke saté en gebakken aardappeltjes.... en de wijn erbij smaakte uitstekend, en het werd geen hoge rekening. We zaten lekker buiten met uitzicht over de mooie zwemplas, met een bijzonder mooi ""ganzenechtpaar met 4 jongen""... Ze hadden een hangplek gevonden op de batting die over het meer ligt. Met mijn Acsi Card hadden we mooi voordeel in het voorseizoen; geld ook in het naseizoen....

Gereisd met vrienden in juni 2018

Wilsumerberge ost van Flop naar Top.

Peter Daniels,
23-5-2018

Camping is prachtig, personeel vriendelijk maar, er is een groot minpunt, en er is geen zwembad, ook het horeca personeel is mega onvriendelijk, gelukkig is nu de horeca afgebrand, en zijn er andere horeca mensen aangenomen, deze zijn wel vriendelijk en netjes! ga verder zo

Gereisd met vrienden in mei 2018

Gezellige camping

Patrick van Dongen,
25-8-2017

Zeer mooi gelegen camping, alles goed voor elkaar. Het valt alleen heel erg op dat de tekst over de horeca steeds hetzelfde is. Lijkt wel of 1 persoon dit schrijft.

Horeca is goed, lekker eten voor weinig geld goed vlees. Horeca organiseren ook steeds dans avonden die zeer gezellig zijn. Als je uitgebreid wilt eten moet je naar een restaurant gaan met een ster, het blijft tenslotte een camping. Wij zijn op deze camping met z'n 4ren geweest. Volgend jaar komen we zeker terug.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Top camping restaurant laat te wensen over

Reinier,
5-8-2017

4 dagen hier gestaan camping ziet er netjes uit vriendelijk personeel, ietwat arrogante eigenaar.

Restaurant heeft eveneens een wat arrogante eigenaresse die de zaakjes slecht voor elkaar heeft dit is dan ook geen aanrader om heen te gaan!

Daar in tegen is verder alles voor de campinggast goed geregeld en zit er nog een gezellig kroegje/restaurant aan de andere kant van het meer wat ik een ieder wel aan raad!

Volgend jaar weer hier

Gereisd met vrienden in augustus 2017

leuke camping , maar niet top

familie uitje,
24-7-2017

Het is een leuke camping , we werden naar de plaats gebracht door de eigenaar zelf , verder leuk personeel al is niet ieder een even vriendelijk , 1jonge medewerker race,t rond in de caddy van de camping met een gangetje van 40 terwijl je er maar 10 km per uur mag , zeg je tegen die jongen er spelen hier ook kleine kinderen, krijg je nog een grote bek ook , ik werk bij de camping en ik bepaal zelf wel hoe hard ik rij , is dan het antwoord .

camping op zich is mooi en netjes , sanitair gebouw is netjes. animatie is leuk voor kleine kinderen ,maar voor de jeugd van 12 tot 18 is er niets te doen.

horeca laat te wensen over , zit een zeer onprofessionele eigenaresse op , eten is duur en zeer slecht.

de omgeving is leuk, in Uelsen zijn genoeg winkels en eet gelegenheden, waar je voor een zeer schappelijke prijs wat kunt halen of eten.

op zich een leuke camping , voor een normale prijs .

Gereisd met vrienden in juli 2017

Bijzondere mensen en omgeving

Winfried Adriaansen,
19-5-2017

Bijzondere natuurlijke omgeving met perfecte camping!

Gereisd met vrienden in september 2015

Relaxte camping

Jenine Schepers
18-7-2016

Voor de tweede keer op deze camping. Nu met een andere eigenaar die zn uiterste best doet om het nog mooier en beter te krijgen. Je ziet dat er veel wordt verbeterd. We genieten op de camping erg van de rust en de natuur. Komen zeker nog eens terug. Gewoon genieten.

Top camping

Robin
13-7-2016

Vriendelijk personeel, schone toiletten en douches en in een prachtige omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2016

gezellige camping met een leuk animatieteam!

Jasper Zwerver
13-7-2016

Er is veel te doen op de camping en je hebt zelf veel mogelijkheden. Je kan leuk wandelen, fietsen en voor de kinderen is er genoeg te doen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooie ligging, goed sanitair, persoonlijk contact, afwisselend recreatieprogramma. Echt de moeite van een verblijf waard.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wilsumer Berge Ost in Wilsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wilsumer Berge Ost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.