Camping Wilsumer Berge Ost

Camping Wilsumer Berge Ost
8,2

Omschrijving
Camping Wilsumer Berge Ost ligt in Duitsland. Hier vind je geen zwembad, maar wel een recreatieplas met zandstrand. De animatie, de ruime plaatsen en het schone sanitair zorgen hier voor een fijn verblijf. In de omgeving zijn er veel wandel- en fietsmogelijkheden. Met het outdoor animatieteam is ook genoeg te doen zoals klimmen en boogschieten.

44 reviews over Camping Wilsumer Berge Ost in het Nederlands

Wij hadden een jaar plaats het is een prachtige camping door de omgeving maar dit jaar was er voor de kinderen erg weinig te doen er veel onduidelijk en misverstand in het annematie team. En de snackbar was heel erg slecht.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Super!!!

Aliece Berends,
9-9-2018

2 de x geweest. Vorig jaar met eigen caravan. Dit jaar in een blokhut. Is ons weer goed bevallen. Super veel te doen voor de kids. Mooie zwemplassen. Eten lekker. Vriendelijk personeel. Volgend jaar maar weer!!

Nooit weer

Jenny,
6-9-2018

Het camping terrein is prachtig, mooi aangelegd en voldoende sanitaire gebouwen

Er zijn 2 mooie zwemplaatsen..

Maar de rest is erg beneden de maat.

Er is een klimbos, deze is erg gevaarlijk voor de kinderen omdat vele onderdelen kapot zijn.

De animatie was in 1 woord waardeloos, er was een heel progamma, maar de helft ging niet door , boogschieten waren de bogen niet goed, er was geen alternatief

Het knutselen s morgens, kinderen waren binnen half uur terug

Hutten bouwen in het bos, waren 17 minuten bezig en toen moesten we terug...

Verder is de camping voor kinderen vrij onoverzichtelijk, teveel wegen naar de receptie en centrum voor alles.

De campingwinkel stelde niets voor.

Het cafetaria gebruikte oud vet, je rook het al op afstand.

Weinig mogelijkheden om vanaf de camping te wandelen of te fietsen

Al met al dus niet voor herhaling vatbaar.

En dat voor een camping dat nominaties heeft.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij komen nog wel een keer terug!

Harmar,
14-8-2018

Wij hadden plek C004 met de speelvijver pal voor de tent, wat onze kinderen van 6 en 8 echt geweldig vonden! Ruime plaats, sanitair vlakbij wat zeer regelmatig schoongemaakt werd. Snachts vrij rustig. Bij onze plek was bijna geen schaduw, dat is met 35 graden best pittig. Douches waren daarbij echt te heet, zijn niet in te stellen op temperatuur, even afkoelen was er niet bij. De snackbar vonden wij niets, duurde zooooo lang! Geen water, sap of iets dergelijks voor de kinderen. Alleen frisdrank. Personeel vonden wij op het hele park zeer vriendelijk. De prijs voor de camping vonden wij vrij laag voor wat je allemaal krijgt. Wij komen denk ik nog wel een keer terug!

Fantastisch.

Greetje Jonker,
6-5-2018

Voor het tweede jaar hebben we een jaarplaats op de Wilsumer Berge Ost.

Wat een heerlijke camping.

Voor mij was er maar 1 minpunt, dat was de horeca.

Inmiddels heeft de eigenaar het stokje van zijn voorganger overgenomen.

Vanmiddag op het terras genoten van een uitzonderlijk goede kop cappuccino.

Ook de menukaart is zeker de moeite waard. Mooie lage prijzen voor prima producten. Top. Hulde aan het team van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Gewoon fantastisch

harry,
31-8-2017

Schone grote camping, vriendelijke ontvangst op de receptie.

Personeel is zeer vriendelijk, en op de camping zijn er veel mogelijkheden voor de kinderen.

Toiletten zijn schoon.

Aandachtspunten in mijn ogen is crieer een plek voor de wat oudere jeugd dan zwerven ze ook niet over de camping.

Een ander maar wat grote aandachtspunt is de horeca eten is duur, niet gezellig en personeel is niet klantvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel goed dat kinderen daar zo persoonlijk contact hebben met de mensen van het animatie team. Vrolijke professionele mensen. Geweldige activiteiten die in deze mooie omgeving gedaan worden. Kinderen zijn echt even weg van hun tablet en games. Vlotten bouwen, boogschutten, dropping, noem maar op! Mooi en schoon sanitair met altijd warm water. Personeel van de camping is vrolijk en behulpzaam. Fijne service ervaren! Prachtig meer waar je heerlijk kan zwemmen, kortom niets te klagen! Het restaurant vond ik wel een aandachtspunt. Personeel kwam geirriteerd over, er was veel op. Sfeer niet prettig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping in opbouw op een prachtige locatie

Tevreden gasten,
30-8-2017

De camping ligt in een mooie bosrijke omgeving waar je fijn kunt wandelen en fietsen. Er rijdt zelfs een bus voor de camping langs die je fiets meeneemt zodat je door de hele omgeving kunt fietsen.

Receptiepersoneel is vriendelijk en we werden bij aankomst bij de receptie door een vriendelijke jongeman geholpen, hij heeft ons van alles over de camping en activiteiten verteld. Er is tevens een broodjes service, gewoon geweldig.

Je wordt tevens door zeer vriendelijk personeel naar de plek gebracht en daar werd nogmaals enkele dingen over de camping verteld.

Er zijn twee nachtwachten die er om beurten s nachts zijn. Een is een rustige man waarmee je goed dingen kunt overleggen en die ook respect voor je heeft, die andere is een opvliegend persoontje die je steeds dreigt als het hem niet bevalt je van de camping te schoppen, want mijn broer is hier de eigenaar.

Animatie doet erg hun best om alles goed te laten verlopen, mijn mening zijn ze nog niet zo heel erg ervaren en teveel met zichzelf bezig. Dit was wel jammer en kwam erg onprofessioneel over.

De horeca is helaas niet zo goed, we hebben in het trefpunt gegeten, op zich was het eten lekker maar wij vonden het te duur voor wat we kregen en we werden ook niet echt vriendelijk behandeld. maar dit hoorde je later ook wel van andere gasten op de camping. Op de buurman camping was ook een kleine horeca waar je wel goed kon eten tegen een goede prijs, alleen daar mochten de mensen binnen roken. In het dorp kon je verder wel lekker eten. Personeel Wilsumerberge we hebben twee geweldige weken gehad, de kids hebben zich geweldig vermaakt heel erg bedankt en we komen zeker volgend jaar weer terug, kijken wat er dan weer verbeterd is.

Geweldige camping

Wendy en Niels Perik,
27-8-2017

Na jarenlang kamperen op verschillende campings, zijn we nog nooit zo tot rust gekomen als op deze camping. We zijn dan ook blijven plakken en hebben een seizoensplek op deze camping.

De omgeving is fantastisch voor mountainbiken, wandelen of hardlopen. De plekken zijn heel erg ruim opgezet met op elk veld veel speelruimte en een of meerdere speeltuinen.

Voor de kinderen is er elke dag superleuke animatie, ze vermaken zich úren in de speeltuinen, het bos of met mooi weer in het kleine meertje. Het personeel is uiterst vriendelijk en behandelt elke vraag of klacht serieus en ze handelen er ook direct naar. Laatst was een speelhuisje vernield door oudere kinderen waardoor het gevaarlijk was. Dit hebben we aangegeven en de volgende dag stond er een nieuw speelhuisje. Super!

Als ik dan toch een minpunt moet bedenken: Je moet wel je eigen wc rol meenemen naar het toilet, maar ach dat heeft ook wel wat.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Volgend jaar weer.

Visscher,
13-8-2017

We hebben er 2 weken gezeten, met 4 kinderen en een hond. Alles was perfect voor elkaar. Zelfs het personeel kwam nog even langs om ons te attenderen op de vuurwerkavond, in verband met de hond.

De horeca mag zeker nog een gigantische verbetering ondergaan. Wachttijden bij de snackbar soms erg lang, en veel fouten. De klantvriendelijkheid in het Trefpunkt is heel ver te zoeken. Maar dat is ook het enige minpunt. Volgend jaar gaan we voor een jaarplaats.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wilsumer Berge Ost in Wilsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wilsumer Berge Ost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.