Camping Wilsumer Berge Ost

Camping Wilsumer Berge Ost
8,2

Omschrijving
Camping Wilsumer Berge Ost ligt in Duitsland. Hier vind je geen zwembad, maar wel een recreatieplas met zandstrand. De animatie, de ruime plaatsen en het schone sanitair zorgen hier voor een fijn verblijf. In de omgeving zijn er veel wandel- en fietsmogelijkheden. Met het outdoor animatieteam is ook genoeg te doen zoals klimmen en boogschieten.

34 reviews over Camping Wilsumer Berge Ost in het Nederlands

Leuk, maar verpest door vaste Nederlanders

Marianne,
11-8-2018

Prima overzichtelijke camping voor een paar dagen. Het was matig weer en misten daardoor met 3 kinderen toch echt een binnenzwembad. Voor de rest is alles aanwezig. Het animatieteam heeft goed hun best gedaan en zelfs de grote kinderen vonden dat leuk. Mooie ruime plekken!

Heel groot minpunt was dat we de laatste avond gewoon weg werden gekeken door andere campingbezoekers. Deze mensen wilden graag op ‘ons’ plekje staan. Ze hielden groot lang en luid (de vooravond en de rest van de avond) overleg, wat wij woordelijk konden volgen, over hoe zij hun kampeerfaciliteiten zouden plaatsen.

Wat wij als zeer hinderlijk hebben ervaren.

Er is onder de vaste Nederlandse bezoekers een hoog ons-kent-ons gehalte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke gezinscamping voor elk wat wils

Berta,
27-8-2017

Een fantastische grote camping met veel natuur en ruime plaatsen. 's Avonds genieten van een kampvuurtje. Ook de Wi-Fi is een hele verbetering. Een mooie zwemvijver met twee glijbanen. De omgeving is erg mooi om te wandelen en fietsen. Het sanitair is schoon. Al het personeel is vriendelijk met een persoonlijke benadering.

Ook het outdooranimatieteam is hier super. Een gevarieerd programma met veel leuke activiteiten. Zoals klimmen, boogschieten, kajakken, spooktocht, dropping, bootcamp (echt een aanrader) Voor jong en oud genoeg te doen. Misschien nog een tip om voor iets oudere jeugd een chillplek/disco te maken/gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Geweldig, ook voor de jeugd

Jordy,
27-8-2017

Je hebt in de buurt veel fiets en wandel routes. Ook de jeugd kan zich prima vermaken met de activiteiten en de glijbaan bij het water. Wel zou ik graag wat willen zien voor de jongeren (15-18 jaar).

Het sanitair is hygiënisch, maar is wel toe aan kleine reparaties. Niets onveiligs, maar gewoon details.

Qua eetgelegenheid is er op de camping niet heel veel, er is een snackbar en een klein restaurantje. Maar iets verderop in Uelsen kun je prima eten. Ik raad deze camping sterk aan om met een gezin een paar weken te staan.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Super camping met slechte horeca

j. de heer,
21-8-2017

De camping is super, we zijn twee weken geweest. toiletgebouwen zijn schoon, camping ziet er netjes uit en op de receptie wordt je vriendelijk ontvangen personeel fiets rond en met de eigenaar kun je goed overleggen en hij luistert ook echt naar zijn gasten. De nachtwacht is er de hele nacht. In onze ogen is alleen de horeca een gigantische stoorzender, volgens mij zit een er een man en een vrouw op de horeca, de vrouw is kan absoluut niet met mensen omgaan en zeker niet met kinderen. De man hebben we maar 1 keer gezien en dat was al meteen genoeg, hij ging flink tekeer tegen het personeel en zijn vrouw . Wij en anderen zijn daardoor weggegaan. Ons advies aan de eigenaar van de camping we weten dat niet alles in twee jaar kan maar neem aub afscheid van de vrouw van de horeca.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super camping met waardeloze horeca

Henk Bonnes,
10-8-2017

Na veel gehoord te hebben over alle veranderingen met de nieuwe eigenaar maar eens een weekend gaan kamperen. De camping is super geworden, er is veel veranderd in positieve zin, alleen de horeca is in mijn ogen alleen maar achteruit gegaan.

Op de horeca zit nu een zeer arrogante vrouw die denkt dat ze weet hoe horeca werkt. bier € 2.20 en cola gaat in een klein waterglas. Geef je aan dat je dit wel duur vindt zegt ze Moet ook mijn personeel en huur betalen..

Ik had twee kinderen bij mij van 15 en 16 jaar, deze werden s avonds van het terras gestuurd omdat ze daar zaten en niets kochten. Het was haar terras en zei bepaald wie er op komt en jullie verteren toch niets, waren haar woorden.

Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat er voor de jeugd vanaf 14 jaar niets te doen is. Voor een aantal jaren was de beachclub er nog, maar deze wordt nu gebruikt als opslag, en als je dan voetbal kijkt moet je je een weg banen tussen de rommel die er ligt.

Mijn advies en dat is ook wat ik op de camping hoor, daddy neem afscheid van de horeca, ze maken alles wat je opbouwd kapot

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super camping slechte horeca en niets voor 13+

Schomaker,
25-7-2017

Wij hebben een week op de camping gestaan. De eigenaar en zijn personeel doet er alles aan om het iedereen naar hun zin te maken. Er zijn alleen een paar grote knelpunten en we hopen dat de eigenaar deze ook gaat oplossen.

Horeca is zeer slecht. Er wordt alleen maar aan eten gedacht niet aan het welzijn en chillen van de jeugd. Horeca is op verschillende tijden open en savonds veel te vroeg dicht waardoor er geen plek is voor de jeugd deze gaat dan ook zwerven over de camping.

Ook het animatieteam doet zijn best voor de kleintjes maar voor de grote jeugd is er niets te doen. Het is savonds gewoon dood op de camping na 20.00 uur.

Hopelijk heeft de eigenaar dit ook in de gaten ze zijn goed bezig om een kinder camping te worden maar dat willen ze volgens mij niet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig.....

Ronals de Jong...,
20-7-2017

Wat een verschil......was er weer nadat we er een aantal jaren niet zijn geweest maar wat een verschil zeg.....

Van uitgeleefde en slordige zooi naar een frisse schone opgeruimde camping..

Niet alleen de uitstraling van de camping is beter maar ook de gasten zijn hierdoor beter geluimd.

Het personeel is erg vriendelijk en rijden mee op de fiets naar de plek...

Wel 2 puntjes.....de eigenaar van de andere kant diete pas en te onpas rondraast op zijn scooter terwijl scooters niet zijn toegestaan en een WiFi signaal welke niet optimaal is....

Verder absoluut voor herhaling vatbaar...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische camping op een fantastische locatie.

tevreden gast,
26-6-2017

Heerlijke camping veel faciliteiten, zeer vriendelijk personeel. En het personeel rijdt iedere 10 minuten wel een rondje over de camping om te kijken of alles in orde is wat ook zeer positief is. De nachtrust word werkelijk goed gerespecteerd en gehandhaafd, dit hebben we weleens anders meegemaakt op andere campings.ook het animatie team is top.

- Vriendelijk receptie personeel vooral Norbert en Daddy.

- Erg vriendelijk beveiligingspersoneel ( de broer of het broertje van Daddy )

- Uitstekende cafetaria waar men zowel Nederlands als Duits spreekt en ook een fijn restaurant met Nederlands sprekend personeel.

- Klantvriendelijk animatie team

- heerlijk zwemplas en je kunt er prachtig wandelen in de omgeving.

- het dorpje Uelsen is op nog geen 3 minuten rijden van de camping waar je over meerdere supermarkten beschikt ( enigst nadeel in het dorpje, zondags zijn de meeste winkels dicht.

Ik raad iedereen deze camping aan je krijgt er absoluut geen spijt van!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Geweldige camping met nieuwe eigenaar

bert en chantal
3-9-2016

Wilsumerberge ost is een geweldige camping geworden nadat de nieuwe eigenaar deze heeft overgenomen.

Wij hadden een voorseizoenplek maar hebben deze verlengt naar een heel seizoen.

De camping wordt steeds beter, de eigenaar en zijn medewerkers luisteren goed naar de wensen van de gasten en maken ook tijd vrij voor ons.

Camping kan natuurlijk niet in 1jaar perfect zijn maar ze zijn zeker op de goede weg.

Recreatie team is veel beter dan voorgaande jaren. Veel grote activiteiten, spooktocht, dropping en playbackshow.

WiFi kan en mag beter, maar er is beloofd dat de WiFi volgend seizoen beter zal worden en je hoeft er dan ook niet meer voor te betalen.

Horeca kan beter, openingstijden en gezelligheid op de boulevard.

Wij hebben al weer voor volgend jaar geboekt. Werk ze in de winter en tot volgend jaar

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Een prachtig gelegen topcamping

Renamel
31-8-2016

Ligging: Een grote camping met grote plekken in een prachtig natuurgebied..10

Prijs/kwaliteit: Je krijgt meer dan waar voor je geld..10

Kindvriendelijk: Elke dag animatie voor alle leeftijden met o.a. speurtochten, spooktochten en droppings..10

Staat van het sanitair: wordt drie keer per dag grondig schoongemaakt en doorgegeven calamiteiten worden zoals beloofd binnen het half uur opgelost..10

Eetgelegenheden: Beetje vreemde openingstijden, verder helemaal goed..9

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wilsumer Berge Ost in Wilsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wilsumer Berge Ost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.