Camping Wilsumer Berge Ost

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Harmar

Wij komen nog wel een keer terug!

Harmar,
14-8-2018

Wij hadden plek C004 met de speelvijver pal voor de tent, wat onze kinderen van 6 en 8 echt geweldig vonden! Ruime plaats, sanitair vlakbij wat zeer regelmatig schoongemaakt werd. Snachts vrij rustig. Bij onze plek was bijna geen schaduw, dat is met 35 graden best pittig. Douches waren daarbij echt te heet, zijn niet in te stellen op temperatuur, even afkoelen was er niet bij. De snackbar vonden wij niets, duurde zooooo lang! Geen water, sap of iets dergelijks voor de kinderen. Alleen frisdrank. Personeel vonden wij op het hele park zeer vriendelijk. De prijs voor de camping vonden wij vrij laag voor wat je allemaal krijgt. Wij komen denk ik nog wel een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018