Leuk, maar verpest door vaste Nederlanders

Review geschreven door Marianne

Leuk, maar verpest door vaste Nederlanders

Marianne,
11-8-2018

Prima overzichtelijke camping voor een paar dagen. Het was matig weer en misten daardoor met 3 kinderen toch echt een binnenzwembad. Voor de rest is alles aanwezig. Het animatieteam heeft goed hun best gedaan en zelfs de grote kinderen vonden dat leuk. Mooie ruime plekken!

Heel groot minpunt was dat we de laatste avond gewoon weg werden gekeken door andere campingbezoekers. Deze mensen wilden graag op ‘ons’ plekje staan. Ze hielden groot lang en luid (de vooravond en de rest van de avond) overleg, wat wij woordelijk konden volgen, over hoe zij hun kampeerfaciliteiten zouden plaatsen.

Wat wij als zeer hinderlijk hebben ervaren.

Er is onder de vaste Nederlandse bezoekers een hoog ons-kent-ons gehalte.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018