Camping Wilsumer Berge Ost

Review geschreven door Anoniem

Wederom super

Anoniem,
2-9-2017

Dit was onze vierde keer op Wilsumer Berge en wederom was het zeer geslaagd. Ook dit jaar jaar weer veel verbeterd. Om met de minpunten te beginnen: de horeca. Ik heb het gevoel dat dit elk jaar slechter wordt. Super chagrijnige vrouw (beheerder) en personeel, duur en het eten is niet lekker. Er gaat van alles mis en dan wordt je maar afgesnauwd. In Uelsen zelf kun je wel heel lekker eten! Verder vonden wij dat de toiletgebouwen ook weleens schoner zijn geweest. 'S avonds is er wel veel rondzwervende jeugd die vaak bij de toiletgebouwen van alles uitvraten. Misschien een idee om iets van een discotheek of klein kroegje te creëren zodat de jeugd daar blijft. Ook het recreatieteam zou wel wat meer mogen organiseren voor de jeugd en in het recreatieprogramma mag wel meer afwisseling zitten, want het is steeds hetzelfde. De eigenaar is erg goed bezig en elk jaar verandert er veel en dat nog maar in een paar jaar. Daarom hebben wij volgend jaar een seizoensplek.

Gereisd met partner in augustus 2017