Hotel Keil

9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Keil voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Keil

Wir waren als Radler unterwegs

Lena
18-7-2018

Kleines Hotel in Stadtmitte, Abstellmöglichkeiten für die Räder war gut , abschließbar.Super umfangreiches Frühstück

Gepflegtes Stadthotel

Anette
9-2-2010

Kleines ,familiär geführtes Haus in der Fußgängerzone.

Hilfsbereites, junges Personal.

Sehr netter Frühstücksservice.Frisch renoviert

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Keil in Wilhelmshaven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Keil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Keil scoort een 9.88 uit 10 op basis van 2 reviews.