Hotel AKZENT Strandhotels Seestern & Delphin

Kleine hotelsWeer vandaag20°16°
Hotel AKZENT Strandhotels Seestern & Delphin
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Strandhotels Seestern & Delphin voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel AKZENT Strandhotels Seestern & Delphin in het Nederlands

Anders

2006

Aan de boulevard liggend hotel (sudstrand)De kamers zijn niet erg groot,maar alles wat er moet zijn voor een driesterrenhotel is aanwezig.Personeel is erg aardig je kunt er goed eten.Centrum 4 minuten met de auto.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Strandhotels Seestern & Delphin in Wilhelmshaven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Strandhotels Seestern & Delphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.