Hotel Wildeshauser Hof

Meer hotelinfo

7 reviews over Hotel Wildeshauser Hof

• 8L Bosma Lemstra03-04-2019

Fantasties

Het is een prima hotel, dicht bij het gezellige centrum.

Met oudere kinderen

• 2018
    8A.P. de Ridder12-02-2018

Goed en leuk hotel maar met sombere kamer

Goed hotel waar we zeker nog eens naar toe zouden kunnen gaan. Wij hadden kamer 24 en vonden het, alhoewel de kamer van alle gemakken was voorzien, een kale en donkere/sombere kamer, dat was jammer. Verder is er niets op het hotel aan te merken, zowel het ontbijtbuffet als de diners zijn erg goed. Ook het personeel is erg vriendelijk en je wordt keurig geholpen. Wij hebben er in ieder geval vier leuke dagen gehad.

• 2017
    10De Ridder02-09-2017

Mooi hotel, vriendelijke service en goed ontbijt

Mooi hotel. Wij hadden een royale kamer met een mooie ruime badkamer. De kamer was jammer genoeg erg saai, er was geen mooie foto, aquarel o.i.d. aan de muur te vinden en daarbij was het ook nog een redelijk donkere kamer. Wel hadden we een fijn balkon waar we 's avonds nog heerlijk even konden zitten, dat maakte erg veel goed. Niet alles kan perfect zijn toch:-). Het ontbijtbuffet was top voor elkaar, ook kun je er 's avonds voor een keurig bedrag heerlijk eten. Wij hebben ook nog bij Ristorante AL-TO (dat ligt ca. 200 mtr. van het hotel) gegeten, ook dat was super. Een hoofdgerecht met een voor of nagerecht is meer dan voldoende want de porties zijn erg ruim, bij het hoofdgerecht serveren ze ook nog een groot bord rauwkostsalade. Het stadje Wildeshausen is erg leuk om door te lopen, van het park te genieten of er 's avonds even een ijsje te gaan kopen. Niet ver van het hotel bevindt zich het Pestruper gräberfeld, een heide landschap met ontzettend veel grafheuvels en een schaapskooi. Zeker de moeite waard om er een keer te gaan wandelen. Ook niet ver van het hotel ligt Bremen dat zeker de moeite waard is om even naar toe te gaan en heel erg leuk is om een dagje in Cloppenburg het Museumdorf (soort openluchtmuseum) te bezoeken.

Al met al hebben wij het zowel in het hotel als in deze streek ontzettend goed naar onze zin gehad, wij gaan zeker nog eens terug.

• Oude reviews

10dekker,07-02-2016

heerlijk eten en vriendelijk personeel

Schoon en netjes. Sfeervol en goede kwaliteit

• 9Ruud en Dicky 14-03-2015

Heerlijk

Hotel Huntetal in Wildeshausen is een perfect hotel om op een doorreis een paar dagen en nachten te verblijven. Zeer behulpzaam en erg aardig personeel. Een erg mooie kamer met perfecte bedden, erg belangrijk om goed uitgerust weer verder te kunnen reizen.Goede keuken en tegen een redelijke prijs. Kortom een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug.

• 9nanno S. van der Wiel22-04-2014

Leuk hotel

Hotel bekend als "Wildeshauser Hof hotel restaurant Huntetal". Gelegen dichtbij snelweg. Leuke (gerenoveerde) hoekkamer (no. 15). 2 ramen aan ene zijde + 1 aan andere zijde. Uitzicht over land en volkstuinen. Badkamer wc + douchecabine. Gezellig restaurant. Dicht bij centrum. Naast hotel ligt een oude Joodse begraafplaats.

• 9Henk 11-02-2013

Uitstekend hotel op doorreis Scandinavië

Vriendelijke ontvangst..goed eten en prima slaapkamers.

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel Wildeshauser Hof

• Ruud en Dicky , 14-03-2015

De omgeving van het hotel doet erg vriendelijk aan en het stadje heeft een erg gezellige dorpskern.

0 vragen over Hotel Wildeshauser Hof

• Huishoudelijke apparatuurTV