Camping Hunte-Camp

3 reviews over Camping Hunte-Camp in het Nederlands

leuke camping voor 1 keer

geke drost
30-6-2019

leuke camping, toen wij er waren rustig, Er zijn veel vaste stacaravans. Mooi speeltuintje, perfect sanitair. Eigenaren een beetje stug. lekkere broodjkes smorgens. Vlak bij leuke zwemplas en bij Dotlingen waar prachtig gewandeld kan worden.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Matige camping voor onderweg

Sandra van Riet
20-9-2018

Wij kwamen aan na een zeer lange reis vanuit Denemarken. Op de receptie hing een briefje met een telefoonnummer, na 10 minuten wachten kwam er iemand aangesloft. Eigenaren wel heel vriendelijk. We hadden al ver van tevoren gereserveerd, maar werden op een veldje ver achteraf neergezet, wel met stroom. Naast een enorm grote groep met kinderen (kamp oid). Er moest direct contact betaald worden, dit stond ook niet vermeld in de reservering. Toilet/douche werkt met een sleutel, was nog aardig ver lopen vanaf dat veldje. Op de camping zelf staan echt alleen maar vaste gasten. Sanitair was wel ontzettend mooi en schoon. En leuke speeltuin voor de kinderen. Voor 1 nacht zo prima, maar zou er nooit langer willen staan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Marian
13-6-2018

Een heerlijk rustige camping met zeer ruime plekken en een schoon, goed verzorgd sanitairgebouw. We hebben hier met onze 3 hondjes met veel plezier een week gestaan.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hunte-Camp in Wildeshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hunte-Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.