Hotel Gut Altona

Weer vandaag22°

We hebben een aantal aanbieders voor Gut Altona voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gut Altona in het Nederlands

Voor zakenlieden ; Place to be

Jean
6-4-2012

Het ligt zeer gunstig kort bij de autobaan. Heel landelijk en rustig gelegen, ver van de drukte van verkeer. Heel leuk en aangenaam plaatsje om te vertoeven. Gezellige sfeer Ben jarenn lang een gewardeerde gast geweest.

Gereisd Zakelijk in Sat Mar 23 1991 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gut Altona in Wildeshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gut Altona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.