Hotel Am Rathaus

2007

Hartelijk welkom geheten door familie Pixa - Mikkers

Frederique
25-5-2007

Hartelijk welkom geheten door familie Pixa - Mikkers. Mevrouw Pixa is Nederlandse en kan je geweldige tips geven over uitstapjes, wandelingen en fietstochten. De kamers zijn mooi en schoon (zitje, goede bedden, douche en toilet, tv) en het ontbijt is werkelijk heerlijk en zeer compleet. Het hotel ligt midden in Wildeshausen, een mooi oud stadje met leuke winkeltjes en een prachtige omgeving. Met de trein ben je in 40 minuten zeer goedkoop in Bremen (Niedersaksen ticket, wij betaalden 28 euro voor een retour met 4 personen die ook geldig was bij het totale stadsvervoer van Bremen) Echt een aanrader trouwens Bremen, vooral de wijk Schnoor. Ga naar dit hotel voor gastvrijheid, een goede prijs/kwaliteit verhouding in een geweldige omgeving!!

Gereisd Familie in mei 2007

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Am Rathaus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Rathaus in Wildeshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Rathaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.