We hebben een aantal aanbieders voor Wildeshausen voor je op een rij gezet:

Reviews over Wildeshausen

Hunebedden

Ria Bertram
    3-12-2009

Het kleine plaatsje is heel gezellig en leuk. De omgeving is geweldig met vele hunebedden. Zeker de Visbeker brautichem is de moeite waard. Het is heel fotogeniek. In de omgeving liggen veel hunebedden. Pestruper Grabefeld is het grootste grafheuvelveld van Noord Duitsland. Veel hunebedden zijn heel mooi en nog goed geconserveerd. Absoluut een aanrader voor de echte hunebeddenfanaat. De hunebedden zijn ook gemakkelijk te vinden. Er staat ook een schattig kerkje in het plaatsje. Het beekje dat bij de plaats stroomt is heel mooi. Heerlijk ijs kon je daar kopen. Een heerlijke vakantie

Gereisd Alleenreizend in januari 2009
Wildeshausen scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews