Hotel Spiegeltaler Eck

Hotel Spiegeltaler Eck
8,7

73 reviews over Hotel Spiegeltaler Eck in het Nederlands

Der is een woord voor fantastisch

harm Evers
13-9-2018

Alles was goed.er was geen negatieve kant.op ten top gezellig.

Het is hier geweldig, fantastisch en prachtig!

Erik
15-10-2017

De eigenaren, de locatie, de kamers, het eten, alles was dik in orde!

Cocky van Koningsbrugge
18-9-2017

Na een flinke rit bij aankomst verwelkomt met een drankje, een warm welkom van de familie Udink! .

Even bijkomen dan kamer bekijken, mooi netjes en ruim zo ook de badkamer.

Motoren hebben ook hun eigen overdekte afgesloten plekje.

Het eten is gewoonweg Heerlijk.

Prima motorhotel waar prijs/kwaliteit goed tot zijn recht komt.

Zeker een aanrader

Voor herhaling vatbaar! !

Ivo
30-6-2017

Wat heerlijk om bij een regenachtige aankomst een warm welkom te krijgen van de familie Udink! Prima motorhotel waar prijs/kwaliteit goed tot zijn recht komt. Vriendelijk personeel/eigenaren die erg hun best doen om er het beste van te maken. Na een flinke rit wordt je lekker verwend en is er genoeg mogelijkheid om te genieten van de mooie omgeving. Verder zijn de kamers prima, er is geen "kakkerlak" te vinden!

Aan te raden

Lies Boven
30-6-2017

De familie Udink is erg gastvrij. Marty is een geweldige kok, zijn vrouw Dymphna is een prima gastvrouw. Dit jaar, precies 10 jaar geleden, hebben ze Nederland verlaten om samen dit avontuur aan te gaan. Ik kan alleen maar zeggen dat ze dit met passie doen !

De kamers zijn erg netjes, met goede bedden en voorzien van douche/badkamer.

Achter het hotel is een leuk terras met houten picknickbanken waar je 's avonds lekker kunt genieten van bv een barbecue. Kom je als motorrijder dan kan je motor in een afgesloten schuur.

De sfeer is uitstekend! Overal is aan gedacht, zodat je tijdens je verblijf niets tekort komt. Ik was er dit keer met een groep van 9 personen, maar zou er best nog een keer naar toe willen met mijn gezin.

De ligging is niet direkt aan een doorgaande weg, dus heerlijk rustig.

Familie Udink: gefeliciteerd met jullie 10 jarig jubileum. Ga vooral zo door !!

Geweldige Hotel en Restaurant met goede gerechten!

MC De Vesting Drivers / Jan B.
27-6-2017

We hebben hier als motorclub (9 personen) een heerlijk diner gehad na een mooie

toerrit door de omgeving van de Harz. De familie Udink is zéér gastvrij.

Marty is een geweldige kok, en Dymphna een geweldige gastvrouw.

De hotelkamers zijn zeer netjes met goede bedden en nette douche/badkamers.

Vele hotels in de Harz zijn van binnen en buiten "gedateerd", daarentegen is de Spiegeltaler Eck gemoderniseerd, waarbij de sfeer wel behouden is.

Buiten voor het hotel is een grote terras met moderne mobilair.

Achter het hotel is een terras met authentieke houten picknick banken, gelegen aan een kabbelend beekje, waar je s'avond als groep ook nog eens kunt BBQ-en.

Je motor kan s'nacht in een afgesloten schuur staan.

Kortom een echte aanrader, niet alleen voor groepen, maar ook voor gezinnen.

En als je hier alleen komt, maak je snel genoeg vrienden.

Nooit meer terug!!

Patrick
21-6-2017

Gastvrijheid is ver te zoeken! Wanneer de eigenaren moe zijn moeten wij ook maar gaan slapen en gaat alles dicht en uit en kan je niks meer te drinken of te snacken krijgen.

Wil je met vrienden een gezellig weekend weg kan je dit hotel maar beter overslaan.

Mooie omgeving

Ferdinand
12-6-2017

De eigenaars kunnen beter stoppen geen gezelligheid

Gezellig familiehotel met vooral gastvrijheid

Jannette de Lange
7-1-2017

Het hotel ligt in en prachtige omgeving van de Harz. Vooral liefhebbers van motorrijden kunnen hier hun hart ophalen. Na een mooie dag toeren is het weer een "thuiskomen" bij de familie Dudink.

Een drankje op het terras om het stof weg te spoelen en na een frisse douche wacht je een heerlijke maaltijd.

Wij zijn meerder keren geweest in verschillenden seizoenen van het jaar en het is even prachtig.

Zomer, lente, herfst en kerst/jaarwisseling is helemaal gezelligheid ten top.

grandioos hotel

jaap ans
15-8-2016

alles is daar in een woord geweldig (super) er is echt niets om over te klagen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spiegeltaler Eck in Wildemann, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spiegeltaler Eck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.