Pension Haus Hirschfelder

9.1Fenomenaal

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Wildemann

Op vakantie geweest naar Haus Hirschfelder?

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Hirschfelder voor je op een rij gezet:

Pension info

• Sauna
Meer pension info
Tonen op kaart

6 reviews over Pension Haus Hirschfelder

• 2018
    9Frank en miranda24-05-2018

Fantasties

Zeer goed hotel ligging is fantasties en zeer goede hotel eigenaar die zeer behulpzaam zijn

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Gerry de Vries03-01-2015

heerlijk appartement, mooie omgeving en leuk dorp

Wij verbleven in het appartement "Stern" en niet in het pension zelf. Het 2 persoons-appartement is ruim en van alle gemakken voorzien. Het ligt aan de rand van het bos/berg wat voor ons als hondenbezitters ideaal was om de hond uit te kunnen laten. Peter en Claudia zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wildemann is een klein rustiek dorp met leuke oude huizen, een kleine supermarkt en een bakker. Vanuit het appartement kan je direct de berg op voor prachtige wandelingen, bij voldoende sneeuw worden er langlaufloipes gemaakt. Voor ons is dit een plek om beslist nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in december 2014

• 10Klaas Feenstra25-10-2012

Schitterend gelegen pension en vakantiewoning

Prachtig gelegen in de Harz in het dorpje Wildemann, pension is warm ingericht en je voelt je er gelijk thuis. behaaglijke kamer. Eigenaars zijn heel erg aardig en hun is niks teveel om je verblijf tot een succes te maken. Je kan zien dat er veel aandacht en liefde in het pension wordt gestoken. Een zeer uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Tevens kan men van de eigenaars veel informatie van de streek krijgen, om volop te kunnen genieten van de mooie omgeving. Tevens prachtig vakantiehuis te huur op dezelfde lokatie.

Alleen gereisd in oktober 2012

• 10J. Hiddink16-11-2011

fantastische plek

mooie vakantiebestemming in een gezellig dorp te midden van de bergen van het Harzgebergte.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 10Maurice11-08-2011

Perfect pension waar alles goed aan is.

Mijn vrouw en ik hebben met onze 2 kinderen in de zomer 2011 dit pension bezocht. Werkelijk alles is goed aan dit pension: fantastische eigenaar (ze kwamen ons bij aankomst al tegemoet lopen om ons te ontvangen en helpen), ruime en heel leuk en nette ingerichte kamers, ontbijtbuffet met veel zorg geregeld, iedere dag een warme ontvangst etc. Wij zijn echt onder indruk geraakt en willen volgend jaar hier weer naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Jarno en Corine10-08-2009

Heerlijke plek om uit te rusten

Fijn groot vakantiehuis en van alle gemakken voorzien (wasmachine, magnetron, kachel, 1 kleine douche, 1 grote badkamer, 2 wc's, 3 ruime 2-persoonskamers, evt. kinderbed+kinderstoel) Ook een grote tuin waar je echt in alle rust kunt zitten. Wildemann is een leuk plaatsje, maar je kunt er niet veel bijzonders doen. Houd je van wandelen, dan ben je hier op de juiste plek! Het pension staat er dicht bij, je kunt hier evt. op het terras wat drinken bestellen en elke ochtend kun je verse broodjes bestellen. Al met al een fijne vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

1 tip over Pension Haus Hirschfelder

• Klaas Feenstra, 25-10-2012

Neem goede wandelschoenen mee, je kan gelijk vanuit het pension de prachtige natuur inwandelen. Tevens is het leuk om door het dorpje te dwalen, en de herder met zijn koeien tegen te komen.

0 vragen over Pension Haus Hirschfelder

Pension info