Tijdelijk €25 aanbetaling

Südsee Camp

We hebben de beste aanbieders voor Camping Südsee Camp voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 52 reviews

8.4FantastischScore uit 52 reviews
  • 6.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

52 Reviews over Südsee Camp

• 10Cathalijne Dodemont17-08-2022

Leuke gemoderniseerde huisje op een camping!

Fijne huisjes met goede bedden en lekkere regendouche met faciliteiten van de camping binnen handbereik! Auto mag bij t huisje en ruimte voor eigen of gehuurde fietsen/skelter in de schuur. Leuke faciliteiten voor kleine (en grote) zoals indoor zwembad en piratennest. Jammer dat je hier als camping gast dagelijks entree voor moet betalen (piratennest €2,50pp, zwembad €3/€5 per 2 uur). Mooie speeltuinen en onze kids hadden een skelter waar lekker mee is rond gecrost. Afstanden op de camping zelf zijn we groot om lopen te overbruggen voor kleine kinderen. Bolderwagen meenemen dus!

In de omgeving leuke uitjes zoals outletshoppen in Soltau en het blotevoetenpad in Egestorf..

Wij gebruikte deze camping als doorreisplek naar Denemarken.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Lietje15-08-2022

Mooie camping, gastvrijheid kan beter

Zeer grote camping met ruime plaatsen voor tenten of caravans. Ondanks grootte van de camping vanaf 22 u rustig. Wij (2 volwassenen en 3 tieners) verbleven in stacaravan van Eurocamp. Caravan zelf in orde, maar staan echt op elkaar gepropt. Amper anderhalve meter tussen de caravans. Hierdoor heel snel geluidsoverlast van de buren, ook wanneer deze gewoon bv. s' avonds nog wat rustig praten op hun terras. Jammer want al veel goede ervaringen gehad met Eurocamp maar hier echt gevoel dat men zoveel mogelijk geld eruit wil slaan door caravans op elkaar te proppen. Veel horecagelegenheden, ook afhaal. Afhaalpizza uitgeprobeerd, was ok. Rest niet uitgetest. Mooie speeltuinen, mooi zwemmeer en mooi zwembad. Zwembad wel wat klein voor hoeveelheid gasten, wij waren blij dat door corona er nog geen gasten van buiten de camping toegelaten werden. Wel jammer dat zwembad beperkte openingsuren heeft. Veel uitstappen mogelijk: natuur en cultuur.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Froukje Heijn03-02-2021

leuke camping

Leuke camping voor jong en oud. Door corona konden helaas vele activiteiten niet doorgaan. Wij stonden met vrienden op de camping op wrogewald, vlakbij de coctailbar. Kinderen konden de hele dag spelen in het meer en op afspraak gaan zwemmen in het zwemparadijs. Hier kregen we 2 uur de tijd om te zwemmen en dit was meer dan genoeg. Genoeg restaurants vespreid over de camping met diverse keukens. Minpuntje is dat je niet overal wifi hebt. Dit jaar dus niet veel kunnen doen, maar hebben alweer geboekt voor deze zomer.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Patrick19-09-2019

Prima!

Prima camping. Fijne omgeving. Het was wat druk, maar dat heb je natuurlijk in het hoogseizoen. Wij verbleven hier 4 nachten en zouden zeker terug komen als we in de buurt zijn. Het weer zat gelukkig erg mee waardoor we veel buiten konden zijn.

• 10G.E. BOS26-08-2019

Geweldig, zo krijg je een topvakantie!

We hebben hier 3 weken gekampeerd. Wat een schitterende camping. Onze plek was perfect. We stonden met een caravan en 2 tentjes op een xxl plek Wrogewald W12l. Half zon/ half schaduw. Dichtbij een mooi meer en het goed schoongehouden toiletgebouw. Vlakbij was er een prachtig toiletgebouw met kinderdouchreiland en beneden was een super grote wasruimte. Super! Alles was schoon en netjes op de camping. Leuke animatie. Geweldig minigolfbaan. Supermarkt ruim voldoende. Alleen jammer dat je geen koelkast kunt reserveren. Vooral met deze warmte was het niet te doen met 4 personen zonder voldoende koeling. De omgeving is ook prachtig. Met het vogelpark in Walsrode, de Luneburgeheide.
    Al met al een echte aanrader.

• 10Eetgelegenheden
  • 7Martine Hoftijzer07-08-2019

Be-la-che-lijk!

Be-la-che-lijk duur voor wat je krijgt; Je dénkt; alles zal hier dan wel bij in zitten; NOPE, alles..t/m trampolinespringen aan toe moet éxtra betaald worden. Én; het is net een stad..En dan één met een overdosis aan kinderen.

Je moet er van houden.

Wij hebben er maar om gelachen en waren blij dat we maar 3 nachten hadden geboekt.

• 7Vera uit België.20-07-2019

Leuke camping voor jonge kinderen,niet voor pubers

We boekten caravan via touroperator. Caravans staan op elkaar geplakt. Je hebt geen privacy. Zwembad is veel kleiner dan op foto's wordt getoond. Het meer is super. Animatie is steeds Duitstalig. Wifi is gratis maar slechts op bepaalde plaatsen bereikbaar. Dus echt niets voor pubers... Gezien de grootte van de camping heb je echt wel een fiets nodig. De ligging van de camping is wel goed. Heidepark en Serengetti Safaripark liggen in de buurt. Soltau, Lüneburg, Hamburg en Bremen zijn een bezoekje waard. Bezoek aan concentratie- en krijgsgevangenkamp Bergen-Belsen is een aanrader. Wandelingen door de Heide zijn super en wandelwegen zijn goed aangeduid.

• 8KK05-07-2019

Viel Spaß für Kinder jeden Alters

Viele Freizeitmöglichkeiten auf einer schönen Anlage. Hier ist bei jedem Wetter und für jeden etwas dabei. Badesee ist toll, mit feinem Sand. Alles sauber und gepflegt. Essen und Trinken vielfältig. Preis/Leistung angemessen.

• 10Peter Schröter15-06-2019

Einfach toll

Toller Platz saubere Sanitärhäuser, gutes Restaurants

• 10Eetgelegenheden
  • 9Cornelia Krannich10-10-2018

Fantastischer Camp

Das Packet stimmt einfach. Von Animation, Personal, Kinder und Hundefreundlich, Sauberkeit und die Rund um Verpflegung. Neben Restaurants gibt es auch eine Lebensmittel Verkaufsstelle , welche jeden Tag geöffnet hat.

Camping Südsee Camp info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar