Camping en Bungalowpark Ottermeer

Camping en Bungalowpark Ottermeer

5,6

3 reviews over Camping en Bungalowpark Ottermeer in het Nederlands

ik kwam er met de Camper en mijn 2 kinderen en de hond.Moest betalen voor 2 volwassenen dat vond ik al vreemd.Camping kun je niet af en op rijden steeds toeteren of melden men is zeker bang voor vreemden op de camping.Kwamen op onze plek op een zandvlakte te staan,gelukkig kwam erg regen.snacks eten kun je beter niet doen op de camping waren aangebrand en de prijs was hoog.Tevens ver lopen naar net sanitair.Deze was echter wel zeer schoon.Wie veel wandelen houd is hier snel uitgewandeld.Dorp is ver weg.Museums echter vrij dicht bij en erg aan te bevelen.Strandplas is erg leuk maar dan moeten de kranen en de water glijbaan het wel doen.Verder op de camping zit men vrij dicht op elkaar vooral niet in het midden gaan staan

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fantastiche plek

Marco
18-6-2015

zeer mooie en nette camping met zeer vriendelijke en behulpzame beheerders, ze staan iedere minuut voor je klaar ik had een probleem met een net gekochte tv ze deden er alles aan om het probleem te verhelpen, toen dit niet lukte hebben ze me met hun auto naar de winkel gebracht waar ik de tv gekocht had, alle lof voor deze mensen wat ze voor me gedaan hadden. maar ook het overige personeel doet alles voor je. het sanitair is geweldig mooi en schoon

Gereisd met partner in juni 2015

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping en Bungalowpark Ottermeer in Wiesmoor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping en Bungalowpark Ottermeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.