Camping Ferienpark Bernsteinsee

CampingWeer vandaag26°17°
Camping Ferienpark Bernsteinsee

1 review over Camping Ferienpark Bernsteinsee in het Nederlands

Deze ruime camping ligt Ca 30 minuten bij Nieuweschans over de grens en beschikt over nieuwe sanitair gebouwen. De ruime plaatsen liggen rond het zwem meertje met stranden, ook voor de kleinste gasten. Op de camping zit een cafe met snackbar en klein winkeltje, ook voor de oudere jongeren is er een speel hal bij de receptie. Aan de ene zijde van het meertje zijn de vaste plekken, mooi gescheiden van de toeristen. De kids kunnen zichzelf met een pontje naar de vuurtoren in het meertje slepen, het water is zeer schoon en er is een duiktoren in het meer met duikplanken op verschillende hoogte,s. De plekken, waarvan de meeste over het water uitkijken liggen Ca 3 meter boven de stranden zodat je daar geen hinder van ondervind. Voor de camping ligt een uitstekend restaurant waar wij genoten hebben van het buffet. Op Ca 400 M ligt het kleine vliegveldje van Conneforde met mooi terras, waar men ook de mittagsruhe inacht houdt. Ook is er een boomklimpad.

De prijzen zijn verrasend laag.

Camping Ferienpark Bernsteinsee 9 10 1 .