Camping Westerstede

6,4

8 reviews over Camping Westerstede in het Nederlands

Nooit meer gaan we daar heen.

Ineke
7-6-2019

De camperplaats is prima , alleen hij is overgenomen, Was eerst van de gemeente. Nu geen leuke ervaring gehad. We hadden gereserveerd, toen we aankwamen, Was de camperplaats vol, en de plek wat voor ons gereserveerd was stond een Duitser, Hij wilde niet weg, de eigenaar deed er ook niets mee, wij moesten maar een andere plaats zoeken. In plaats dat de Duitser een andere plaats moest zoeken ,moesten wij op een nood plaats staan.Daar waren wij toch wel boos om.Hij dreigde zelfs met de politie.Is deze man nu dan geschikt voor een camping ? Wij vinden van niet. We komen hier al jaren met volle tevredenheid, maar dit was echt de laatste keer. Vorige eigenaar was heel wat vriendelijker. En geschikter.

Goede camping

clemens_1
15-9-2014

Deze camping ligt op loopafstand van de stad Westerstede. Schoon en groen. Goed onderhouden. Voor de camping een grote camperplaats, die frequent gebruikt wordt. Op deze camping kun je ook langer verblijven. Goede fietspaden in de omgeving.

Gereisd Met partner in Sun Aug 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed verzorgde camping

Hinke Rietman
28-6-2013

Een nacht gestaan op doorreis, maar op deze camping kun je gerust een paar dagen bijkomen van een reis door bv scandinavie. Het restaurant heeft een leuk aanbod voor een allerschappelijkste prijs. Camping was in onze vakantie van 2013 onze goedkoopste en de best onderhouden camping.Voor kinderen is er niets. Winkesl (o.a. Netto) is een paar minuten lopen. Ook zijn er fietsen te huur. Omgeving leek ons heel geschikt voor een fietstocht, zeker als de Rododendrons bloeien!

Gereisd Met partner in juni 2013

Prima camping voor 1 of meer dagen

Mary
16-7-2012

Camping Westerstede is ons goed bevallen. Wij hebben deze camping gekozen naar aanleiding van een documentaire op de NDR. Hierin werd Westerstede genoemd met name om de vele Rhododendrons en een mooie omgeving om te fietsen. Ontvangst was vriendelijk. Het sanitair is superschoon en tijdens ons verblijf verwarmd, vanwege de lage temperaturen deze zomer. Zelf een plaats zoeken, en deze zijn ruim en goed verzorgd. Wij hebben geen overlast ervaren van de weg langs de camping. Ligging is prima t.o.van het centrum. WiFi verkrijgbaar bij de receptie

Gereisd Met partner in mei 2012
2008

goede camping

j.j.m. hoogland
3-8-2008

rustige camping met heel goed sanitair

Gereisd Met partner in augustus 2008

Goede doorreiscamping.

Marlies
6-7-2008

Prima sanitaire voorzieningen. Speelfaciliteiten stellen weinig voor. Dichtbij de snelweg, maar wel rustig gelegen. Voordelig. Leuk restaurant met voordelig eten. Prima als doorreiscamping.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima doorreiscamping

Marlies
6-7-2008

Prima doorreiscamping. Dicht bij de snelweg, maar wel rustig gelegen. Speeltoestellen stellen weinig voor. Goede sanitaire voorzieningen. Leuk restaurant op de camping met voordelig eten. Camping is goedkoop. Caravan, 2 v + 2 k (8+4) voor 16 Euro.

Gereisd Familie in Sun Jul 06 2008 11:29:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Deze gemeente camping is voor doorgaande campeerders een

fam van Putten
4-5-2008

Deze gemeente camping is voor doorgaande campeerders een goede en verzorgde overnachtigs camping. voor de kinderen is er niets maar voor de rest een gezzelige en kleine camping waar ook in het voor jaar goed uit te houden is voor als je er een weekje naar toe wil, aangezien het toilet gebouw verwarmd is. prijs goed

Gereisd Familie in april 2008

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Westerstede in Westerstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Westerstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.