We hebben een aantal aanbieders voor Westerstede voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Westerstede voor je op een rij gezet:

Reviews over Westerstede

Een aanrader om deze fleurige plaats te bezoeken

Mary
    16-7-2012

Westerstede is een verzorgde, gezellige plaats met leuke straatjes die uitkomen op de Markt voor de kerk.De wekenlijkse markt wordt op donderdagochtend gehouden op de parkeerplaats achter de Toeristeninfo. Hier worden streekproducten te koop aangeboden.Vanaf de Markt vertrekken ook de meeste fietsroutes,die verkrijgbaar zijn bij de Toeristeninfo voor een klein bedrag. Restaurants en eethuizen zijn ook goed vertegenwoordigd.Wanneer je van bloemen en planten houd is het zeker aan te bevelen om een bezoek te brengen van half mei tot half juni,want Westerstede is Rhododendron-hoofdstad van Duitsland

Gereisd Met partner in mei 2012

Rhododendron hoofdstad

Rinus
    19-3-2011

Westerstede is de hoofdplaats van de landstreek Ammerland, het is een streek met een fraai coulissenlandschap en veel boom- en plantenkwekerijen, vooral veel rhododendrons en azaleá's worden er in dit gebied gekweekt en in het voorjaar is deze gehele streeek dan ook één grote bezienswaardigheid. In het dorp worden er elke vier jaar de beroemde Rhodo tentoonstelling gehouden, het kerkplein word dan omgetoverd in een grote tuin, de laatste tentoonstelling is gehouden in 2010. In de omgeving zijn een aantal schitterende rhododendronparken waar men voornamelijk van half april tot half juni de schitterende kleuren van de vele honderden soorten rhododendrons kan bewonderen, enkele van deze parken zijn het Hobby Rhododendronpark in Linswege, het Rhododendronpark in Gristede en het Maxwaldpark in Westerstede

Gereisd Met vrienden in mei 2007
Westerstede scoort een 8,2 uit 10, op basis van 9 reviews