Reviews over Westerstede

Goede camping

clemens_1,
    15-9-2014

Deze camping ligt op loopafstand van de stad Westerstede. Schoon en groen. Goed onderhouden. Voor de camping een grote camperplaats, die frequent gebruikt wordt. Op deze camping kun je ook langer verblijven. Goede fietspaden in de omgeving.

Goed verzorgde camping

Hinke Rietman,
    28-6-2013

Een nacht gestaan op doorreis, maar op deze camping kun je gerust een paar dagen bijkomen van een reis door bv scandinavie. Het restaurant heeft een leuk aanbod voor een allerschappelijkste prijs. Camping was in onze vakantie van 2013 onze goedkoopste en de best onderhouden camping.Voor kinderen is er niets. Winkesl (o.a. Netto) is een paar minuten lopen. Ook zijn er fietsen te huur. Omgeving leek ons heel geschikt voor een fietstocht, zeker als de Rododendrons bloeien!

In een woord geweldig

josephine_van_diesen,
    7-8-2012

Super mooi hotel met mooie groote achter tuin,zelfs aan kleine kinderen gedacht.

Eigenaars en personeel zeer klantvriendelijk,doen alles voor je om het gezellig te maken.

Het eten was erg lekkker,en het ontbijt top.

Kamers waren groot en super schoon zelde zo`n mooie kamer gezien.

Het was de eerste keer in dit hotel,en zeker niet de laatste.

Clomplimenten voor de eigenaren fam hengemúhle-bohr.

Bedankt voor de gastvrijheid.

Prima camping voor 1 of meer dagen

Mary ,
    16-7-2012

Camping Westerstede is ons goed bevallen. Wij hebben deze camping gekozen naar aanleiding van een documentaire op de NDR. Hierin werd Westerstede genoemd met name om de vele Rhododendrons en een mooie omgeving om te fietsen. Ontvangst was vriendelijk. Het sanitair is superschoon en tijdens ons verblijf verwarmd, vanwege de lage temperaturen deze zomer. Zelf een plaats zoeken, en deze zijn ruim en goed verzorgd. Wij hebben geen overlast ervaren van de weg langs de camping. Ligging is prima t.o.van het centrum. WiFi verkrijgbaar bij de receptie

goede camping

j.j.m. hoogland,
    3-8-2008

rustige camping met heel goed sanitair

Westerstede scoort een 8,2 uit 10, op basis van 9 reviews