Camping Huemmlinger Land

Camping Huemmlinger Land
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Huemmlinger Land voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Huemmlinger Land in het Nederlands

Voor rust en goede voorzieningen een prima camping

rob
26-10-2018

Rustige camping, veel fietsmogelijkheden, niet altijd geasfalteerd, onverharde wegen kan voor racefietsen vervelend zijn, mede omdat niet altijd duidelijk aangegeven waar verharding ophoudt. Sanitair in verwarmde ruimten top, campingwinkel goed, en te bestellen broodjes voor volgende ochtend zijn 'echte warme bakker' broodjes. Wel last gehad van vliegen (geen steekvliegen of muggen) omdat manage naast de camping zit.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huemmlinger Land in Werlte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huemmlinger Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.