Gasthof Traberhof Hooksiel

1 review over Gasthof Traberhof Hooksiel in het Nederlands

Geweldige vakantie!

Bodemeijer
8-3-2015

Wij zijn in de voorjaarsvakantie een weekje naar de vakantieboerderij Traberhof geweest en hebben daar een geweldige vakantie gehad!! We zijn een gezin met 3 kinderen (7, 9, 16) en ook oma was mee. Traberhof is een vakantieboerderij met paarden. Geweldig voor onze kinderen die echte paardenliefhebbers zijn, heerlijk de hele dag vrij rijden en de paarden poetsen. Mooie schone accommodatie en prachtige omgeving, uitwaaien aan het strand of wandelen in de Haven en s'avonds heerlijk eten in van de vele gezellige restaurantjes in de buurt. Bijzonder vriendelijke mensen en goede broodjesservice.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Gasthof info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Traberhof Hooksiel in Wangerland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Traberhof Hooksiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.