Hotel Hotelanlage Minser Seewiefken

Hotel Hotelanlage Minser Seewiefken

7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hotelanlage Minser Seewiefken voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hotelanlage Minser Seewiefken in het Nederlands

Leuke kamer bij schnitzelrestaurant.

H. Wolf,
22-8-2018

Dit was het tweede bezoek. De eerste keer had ik een kamer op de begane grond, met terras. Die was nu helaas al bezet. Ik kreeg een kamer met balkon. Die was ook prima en ik kon fijn 's avonds buiten zitten. De kamer lag fijn, rustig, was geschikt om in te werken en had een fijne, ruime badkamer. Het bed was helaas niet zo schoon als ik op basis van het vorige bezoek verwacht had. Ik moest het onderlaken eerst uitkloppen en vroeg me af of het na de vorige gast wel verwisseld was.

Eten was de hele dag mogelijk in het restaurant aan de overkant van de weg, waar je als gast ook heel fijn in de Biergarten kunt zitten. Wat drinken betreft heb je niets te klagen, voor het eten moet je wel van schnitzels houden. Lunchgerechten, voor- en nagerechten staan niet op de kaart. Een vriendelijke dorpsbewoner wees me erop dat ik op verzoek wel een currywurst voor de kleine honger kon krijgen.

Het personeel is vriendelijk en heeft humor.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

verborgen pareltje

voorbijgangers,
13-3-2018

Het hotel ligt in Minsen, een klein dorpje. Het hoort bij het restaurant Alte Schmiede, dat een paar minuten verderop aan dezelfde straat ligt. De kamer was erg ruim en stil, ook door de dubbele deur. Bij de kamer hoorde een stuk tuin, waar ik 's avonds heerlijk nog kon zitten lezen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Vlak bij het hotel ligt een weggetje tussen volkstuintjes door naar zee toe, waar je 's avonds fijn kunt uitwaaien. Er is ruime parkeergelegenheid, zowel bij het hotel als bij het restaurant. Hotel en restaurant zijn allebei naar goede Duitse traditie goedkoop en goed.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hotelanlage Minser Seewiefken in Wangerland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hotelanlage Minser Seewiefken zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.